U trasportu cù Bulgaria si ferma

Percorsu è Mappa di u Trenu à Alta Velocità Trakya
Percorsu è Mappa di u Trenu à Alta Velocità Trakya

A causa di u colapsu di a diga in Bulgaria, una alarma hè stata suscitata in Edirne. U trasportu stradale è ferroviariu trà i dui paesi hè statu fermatu. Una alarme hè stata emessa in Edirne per via di u colapsu di a diga in Bulgaria. Quandu i fiumi Meriç è Arda sboccavanu, l'acque ghjunghjenu à a fruntiera turca.

A strada internaziunale chì cunnessa Bulgaria à Turchia hè stata inundata è chjusa à u trafficu. I servizii di treni trà i dui paesi sò stati ancu annullati reciprocamente.

Diverse misure sò state pigliate contr'à u risicu di inundazioni in a Porta Doganale di Kapıkule. I sacchetti di sabbia sò stati posti à a porta di a dogana.

700 case in i paesi di Biser è Leşnikovo sò stati inundati per via di u colapsu di a presa di u lavu Ivanova in a regione Harmanlı. Cù u colapsu di a diga, l'onda di 2,5 metri sò stati furmati è 7 persone sò morti. U guvernatore regiunale di Harmanlı, İrena Uzunova, hà dichjaratu chì una alarma hè stata dichjarata in tutta a regione è chì l'elicotteri appartenenti à a forza aerea sò stati mandati per i sforzi di salvezza.

L'acqua di sopra cù u colapsu di a presa hà ancu causatu grandi danni à e strade è e ferrovie in a regione. Hè statu dichjaratu chì u trenu di passageri, chì era nantu à a spidizioni Belgrad-Istanbul, deragliatu vicinu à Simeonovgrat.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*