I seggiovie seranu liberi finu à a fine di a stagione in Erciyes

U centru di sci erciyes hà pigliatu precauzioni covid per a stagione di sci
U centru di sci erciyes hà pigliatu precauzioni covid per a stagione di sci

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri, Mehmet Özhaseki, hà annunziatu chì tutti i seggiovie in Erciyes Ski Center, chì sò stati cumpletati è messi in serviziu da a municipalità, sò gratuiti finu à a fine di a stagione. U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri, Mehmet Özhaseki, hà annunziatu chì tutti i seggiovie in Erciyes Ski Center, chì sò stati cumpletati è messi in serviziu da a municipalità, sò gratuiti finu à a fine di a stagione.

U sindaco Özhaseki hà dichjaratu chì a ghjente di Kayseri hà fattu questu per vede l'investimenti fatti in Erciyes da vicinu è per passà u weekend cù i so figlioli in una manera allegra.

U sindaco metropolitanu Mehmet Özhaseki, inseme cù u sindaco di Hacılar Ahmet Erdem, hà esaminatu e strutture di recente apertura in Erciyes Ski Center. U presidente Özhaseki, chì hè ghjuntu à a zona di ski à l'entrata di Erciyes Ski Center Hacılar, era quì cù i citadini. sohbet hà fattu. Più tardi, inseme cù a so moglia Neşe Özhaseki, hà cullatu à u metru 2.5 di a muntagna Erciyes cù a seggiovia lunga 2 chilometri. U presidente Özhaseki, chì hè surtitu cù a gondola, hà scontru cù i citadini in a seconda stazione. sohbet e beie tè.

Facendu una dichjarazione à i ghjurnalisti quì, Özhaseki hà dichjaratu chì u travagliu realizatu in u scopu di u Prughjettu Maestru Erciyes hà cuminciatu à dà fruttu. Dichjarà chì "Erciyes hè a stazione di ski più impurtante in Turchia", Özhaseki hà dichjaratu chì sta dichjarazione hè assai assertiva è l'hà dettu cunsciente, è hà continuatu u so discorsu cusì: "Perchè tutta a muntagna hè pianificata è e muntagne sò interconnesse, chì hà da esse. furnisce l'occupazione per 12 mesi, atleti, skiers è piacè Erciyes hè un locu unicu per quelli chì volenu fà. Moltu sforzu hè statu fattu in questu locu. Cugliemu ancu i frutti di questu ".

Ricordendu chì anu tenutu una cerimonia di rivoluzione in a regione di Tekir 2 anni fà, u presidente Özhaseki hà dettu: "I fundamenti di 16 strutture sò stati posti quì. 6 d'elli eranu teleferichi è gondole. U sestu era strutture suciale. Ci era parechje unità di neve. Serà apertu u 19 di ferraghju cù a participazione di alcuni di i nostri ministri. Mettimu a seggiovia in serviziu perchè avemu pigliatu misure di sicurezza per u benefiziu di a nostra ghjente di Kayseri è per elli à vede ciò chì si faci quì. A funivia è a seggiovia quì sò libere per a nostra ghjente durante a stagione di sci. Serà cusì finu à a fine di a stagione.

Vulemu chì i nostri citadini di Kayseri vedanu ciò chì hè statu fattu in queste attività chì a nostra municipalità hà travagliatu dapoi anni. Vulemu chì tutti quelli chì ùn scianu micca à vede. Quelli chì volenu respira pò ancu vene à vede stu locu. disse.

Spieghendu chì i travaglii cuntinueghjanu per implementà novi prughjetti dopu l'apertura, Özhaseki hà dettu: "L'offerta per 4 funivie hè stata fatta è a custruzzione principia. Ci saranu unità di nevicata. L'installazione meccanica sarà messa in serviziu. Li compieremu à a fine di questu annu. Da l'annu prossimu, ùn vulemu micca lascià un travagliu incompletu in e sezioni da Hisarcık à Hacılara è Develi. Avemu solu imparà l'affari. Ddiu pruibisce l'accidentu. Ma s'ellu ci sò sbaglii minori, correremu ancu questu. Questi boni servizii à Kayseri seranu benefizii ". disse.

In a regione, quelli chì vulianu esce cù a telecabina di 2 metri di longu, formanu una longa fila. Quelli chì cullighjanu cù u so equipamentu di sci scorreranu per a longa pista. L'amatori di u sci, chì eranu soddisfatti di e facilità di novu custruite, ringrazianu quelli chì anu purtatu sti prughjetti in a cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*