Cumincia u prughjettu di a ferrovia transasiatica Cina-Kirghizistan-Uzbekistan

A custruzzione di u prughjettu di a ferrovia Cina-Kirghizistan-Uzbekistan, chì hè stata annantu à l'agenda per un bellu pezzu, principia questu annu. A reta di ferrovia chì unisce a Cina è l'Asia Centrale costarà circa 2 miliardi di dollari.

U primu ministru Kirghizistan Ömürbek Babanov hà firmatu u testu di u prugettu nantu à a ferrovia. U prughjettu, chì a custruzzione hà da principià questu annu, hè previstu per esse cumpletu in 2018. Un totale di 10 mila persone sò previsti per travaglià in a custruzzione di a ferrovia.

A lunghezza di a strada chì serà stabilita nantu à a strada storica di a Ruta di a Seta è cunnetta i trè paesi l'una cù l'altru hè di 268 km. A strada stradale include 48 tunnel, 95 ponti è stazioni 4. 3 mila 500 persone seranu impiegate in u travagliu di a ferrovia.

U compitu di seguità u prugettu, chì hè d'impurtanza strategica per u Kirghizistan è i paesi di l'Asia Centrale, hè statu datu à u Vice Primu Ministru Kirghizistan Aali Karayev. Cù a fine di a ferrovia, u prublema di trasportu trà Kirghizistan è Cina serà risolta in larga misura.

Fonte: CIHAN

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*