A cumpagnia Invensys Railways hà vintu l'offerta Bandirma - Menemen ERTMS (Sistema Europeu di Gestione di Traffic Ferroviaria)

A joint venture di a Cumpagnia Ferroviaria Invensys è a cumpagnia di ingegneria civile Fermak hà vintu l'offerta, chì hè stata aperta da TCDD per u travagliu di stallazione di l'equipaggiu di signalizazione è di cumunicazione ETCS Level 310 di a linea di 2 km trà Bandırma è Menemen.

Cù a parte di 59 Million Euro di u cuntrattu Invensys Rail, tuttu u disignu, a fornitura, l'assemblea, a prova è a messa in servizio di a linea, inseme cù u centru di cuntrollu di u trafficu Balıkesir, l'equipaggiu à bordu, l'equipaggiu di bordu è di linea, pinze elettroniche Westrace, circuiti di parti senza saldatura FS3000. , i sistemi di sicurezza di passaghju di livellu è GSM -R anu da esse fattu l'affari di cumunicazioni di voce è di dati.

Invensys Railways avia prima intrapresu u compitu di elevà u Livellu ETCS 1 à u Livellu 2 per a linea di treni d'alta velocità Ankara - Koya in partenariatu cù Yapı Merkezi.

In nuvembre 2011, Invensys Rail Dimetronic hà firmatu un cuntrattu per furnisce Sirius CBTC è Futur ERTMS à u prughjettu di u tunnel di u strettu di Marmaray.

Fonte: Gazette Ferroviaria

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*