Un sistema di circumambulazione ferroviaria vene à a Kaaba.

A linea di metro, chì hè stata stabilita per trasportà i passageri trà Mina, Muzdalifah è Arafat in e terre sante visitate da milioni di musulmani ogni annu, principia i so servizii da u prossimu Ramadan.

L'Emiratu Regiunale di a Mecca di l'Arabia Saudita hà dettu chì i primi voli di a linea, chì cumincianu à operare da u Ramadan, purtaranu principalmente turisti. Sottosegretariu di u Ministeru di a Municipalità è l'Affari Rurali di a Mecca, Cunsigliu Generale di Prughjetti di Sviluppu di Siti Sacri, Dr. Habib bin Zeyn Al-Abidin hà dichjaratu chì i viaghji in trenu includenu Arafat, Muzdalifah è Mina, è u prezzu di u bigliettu varierà trà 10-15 Riyals Saudi (2,5 à 4 dollari). U direttore generale di u trafficu di a Mecca, u generale Süleyman El-Aclen, hà dichjaratu chì a nova linea, chì hè prevista per furnisce una grande comodità per u pellegrinaghju di l'Umrah, impedirà ancu i veiculi di trasportu micca autorizatu. Talal Mirza, presidente di a Càmera di Cummerciu di a Mecca, hà ancu dichjaratu chì l'operazione di sta linea di trenu durante u Ramadan darà un grande ritornu ecunomicu.

Sistema di circumambulazione ferroviaria à Kaaba

Intantu, u Prughjettu di u Sistema Rail Tawaf hè statu sviluppatu per prevene a stampa durante i tawafs in a Kaaba. U prugettu hè statu ancu arregistratu in u Re Abdulaziz City of Science and Technology in Arabia Saudita. L'ingegnere İsa El-İbrahim, u pruprietariu di u prugettu, hà dichjaratu chì u sistema hà da travaglià cù metudi elettrici, idraulichi è meccanichi. Al Ibrahim hà dettu: "U travagliu cusì silenziu è lisamente chì i circunambulatori ùn si sentenu micca, è compie una volta in menu di 10 minuti". disse. Al-Ibrahim hà dettu chì u sistema puderia esse custruitu nantu à una parte di l'area di circunambulazione attuale. Dichjarà chì u 75 per centu di i circunambulatori puderanu mette in ogni circumambulazione, Al-Ibrahim hà dichjaratu chì questu serà una suluzione definitiva à u prublema di congestione.

Surghjente: http://www.8sutun.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*