A funivia hè discututa in u trasportu Kızılay-Dikmen

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Gökçek, sustene chì l'unica soluzione per u trasportu trà Kızılay è Dikmen hè a funivia, mentre u presidente di a filiale di Ankara di a Càmera di i Urbanisti Orhan Sarıaltun descrive u prughjettu di a funivia cum'è "poco serio è irrealisticu".

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Melih Gökçek, hà datu infurmazioni nantu à u prugettu "Ropeway to the Red Crescent Or-an Line" in a riunione di u Cunsigliu di a cità. In a so presentazione intitulata "Applicazioni di trasportu publicu urbanu è funivia in u mondu", Gökçek hà dichjaratu chì u telefericu hè cunnisciutu solu cum'è un veiculu di trasportu stabilitu in e regioni muntose, utilizatu per strutture turistiche è stazioni di sci, ma hè sempre più utilizatu cum'è i mezi di trasportu publicu urbanu in l'ultimi anni.

"Ci sò centinaie di esempi in u mondu"

Gökçek hà dettu chì i telefunini sò usati per facilità u trasportu in cità impurtanti cum'è Hong Kong, Singapore, Koblenz (Germania), Bolzano (Italia), New York (USA), Portland, Oregon (USA), Caracas (Venezuela), Rio de Janeiro (Brasile). . Melih Gökçek hà dettu: "Se pruvate à purtà 10 mila passageri per ora, è 5 mila passageri in una sola andata, in funivia, hè equivalente à 100 servizii di autobus. In listessu modu, 2 5 viaghji in vittura coprenu solu XNUMX mila teleferichi unidirezionali ". disse.
Dicendu chì Dikmen hà una populazione densa, Gökçek hà dettu:
"Credemu chì risolveremu u prublema traspurtendu sta populazione à Kızılay per via aerea. Quandu a valle di Dikmen hè finita, una pupulazione di circa 100 mila emergerà inseme cù u so circondu immediata. Dikmen Street, chì hè aduprata cum'è un viaghju di andata, da un latu, è Hoşdere Street, chì hè ancu usata cum'è un ritornu, ùn saranu definitivamente micca capaci di trattà sta carica. Avete da truvà una suluzione. Siccomu ùn ci hè nisuna chance per apre una terza strada, è ùn hè micca fisicamente pussibule di passà u metro attraversu a valle di Dikmen, l'unica suluzione chì pò serve i dui lati di a valle pare esse una funivia ".
Gökçek hà ancu rispostu à a quistione di quandu u telefuninu pò esse custruitu "prima di l'elezzioni".

"Per u trasportu publicu, micca turisticu"

Faik Dikmen, ingegnere meccanicu in Ankara Metropolitan Municipality Rail System Construction Services, hà dettu chì a funivia pò esse usata in u centru di a cità è in e zone rurale, chì a funivia era usata solu per scopi turistici prima, ma oghje pò esse usata per trasportu in i zoni irregolari di a cità. Dikmen, chì hà ancu participatu à u prughjettu di a funivia, hà dettu: "Pudemu vede l'esempiu di u Mari Neru in u trasportu publicu in Turchia. Oltre à questu, i teleferichi sò usati per scopi turistici in Ankara Keçiören, Bursa Uludağ o Istanbul Haliç. Ma pensemu à u trasportu publicu piuttostu chè à u turismu ".

Faik Dikmen spiegò chì u prughjettu copre a linea Kızılay-Or-an, postu chì ùn sò micca luntanu da u centru di a cità, ma ci sò serii differenze di elevazione. Dikmen "U primu mutivu chì avemu sceltu Or-an hè per via di a pendenza. Ùn pudete micca piglià u trasportu ferroviariu in certi lochi. Per esempiu, l'accessu à un locu altu cum'è u Castellu di Ankara hè pussibule solu in funivia. Perchè quandu u pigliate da a terra, a diffarenza trà u metro è a distanza è l'altitudine diventa troppu grande, se custruite un metro à 100 metri sottu à a terra, ùn pudete micca caccià nimu. disse. Dikmen hà dettu chì in u scopu di u prughjettu di u Dikmen Valley, a necessità di trasportu aumenterà è volenu rilassate quì cù a funivia.

 

"U veiculu di trasportu publicu più ecologicu"

Faik Dikmen hà ancu cummentatu nantu à e critiche nantu à a sicurità, "A funivia hè sicura. Ùn ci hè micca pussibilità di u filu di ruttura. Hanu digià sistemi di sicurezza avanzati ". ellu rispose.
Dikmen hà rimarcatu chì a funivia hè più amichevule per l'ambiente è cunsuma menu energia cumparatu cù altri veiculi di trasportu publicu, è hà dettu chì u so costu hè ancu abbastanza bassu. Faik Dikmen hà dettu chì l'offerta ùn hè micca stata cunclusa, ma s'ellu hè, serà operativa in 1 annu à u più tardu.

"Irreal è pocu seria"

Orhan Sarıaltun, Capu di Ankara Branch of the Chamber of City Planners, hà dettu chì u prughjettu di a funivia hè un prughjettu di trasportu di Melih Gökçek, chì ùn hà micca una basa scientifica. Argumentendu chì u prublema di trasportu in a cità ùn pò esse risolta cù stu metudu, Sarıaltun hà dettu:

"Ùn aghju nè intesu nè vistu una cosa cusì. Ùn hè micca pussibule di vede un tali esempiu in u centru metropolitanu. Questu ùn hè micca un telefuninu di u centru di sci, ma un telefuninu chì serà un mezzu di trasportu. I prublemi di a cità ùn ponu esse risolti cusì. Ùn hè micca pussibule di vede qualcosa à l'esteru è dì: "Femu ancu questu in Ankara", disse. U presidente Orhan Sarıaltun hà dettu chì, mentre chì i sistemi di trasportu publicu ferroviariu duveranu esse preferiti in u puntu più vivace di a cità, ogni centesimu spesu in una tale funivia seria sbagliata è sbagliata. Dichjarà chì seguiranu l'avvenimentu, Sarıaltun hà dettu: "Stu prughjettu ùn hè micca realisticu è pocu seriu".

Modellu Build-operate

Dikmen Valley Cable Car System hè previstu per avè un totale di 10 fermate, cumprese e stazioni di partenza è di fine. U funiculu hè pensatu à esse 9 chilometri di longu è u so puntu di partenza hè Güvenpark, è u so puntu finale hè Panora AVM. Hè stimatu chì duverà 24 minuti da induve i minibuses partenu in Güvenpark, è un totale di 40 minuti quandu si aghjunghjenu e fermate. U costu tutale di u prugettu, in u quale hè cunsideratu u mudellu di custruzzione-operazione, hè previstu di ghjunghje à 30-40 milioni di dollari.

Fonte: ANKARA

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*