Uzungöl serà guardatu in funivia da una altezza di 2 mila 350 metri

Uzungöl serà guardatu in funivia da una altezza di 2 mila 350 metri
U prughjettu di a funivia in a cità di Uzungöl di u distrittu di Çaykara in Trabzon, unu di i centri turistici impurtanti di Turchia, hè ghjuntu à a fine. L'ufficiali di a cumpagnia, chì implementarà u prughjettu di u telefuninu previstu per esse custruitu trà Uzungöl è Garester Plateau cù un costu di 12 milioni d'euros, ghjunse à Uzungöl è hà fattu un esame. À a fine di l'esaminazioni, hè statu dichjaratu chì ùn ci era micca prublemi in quantu à u prugettu, è chì a firma di u protocolu restava cum'è a tappa finali.

Furniscendu infurmazioni nantu à u prugettu, u vice-sindacu di Uzungöl Muhammet Karagöz hà dettu chì, se u prughjettu di u funiculu di Uzungöl hè realizatu, u numeru di turisti in Trabzon aumenterà.

Karagöz hà dichjaratu chì u telefericu serà custituitu da una sola cabina in u prugettu chì deve esse custruitu in Uzungöl è hà dettu: "I rapprisentanti di a cumpagnia di l'imprenditori sò ghjunti è esaminò u prugettu preparatu per trasportà e persone à i spazii di sci nantu à u Plateau Garester, chì hè A 2 mila 200 metri da u nostru centru di a cità ".

Esprimendu chì a funivia serà di 8 chilometri, Karagöz hà dettu: "Implementeremu u sistema senza tagliate un unicu arbre. Tuttu hè statu finitu per u prughjettu di u telefuninu preparatu per attivà u turismu invernale in Uzungöl, u locu predilettu di u Mari Neru, chì hè inundatu di turisti in i mesi d'estate. A delegazione hè ghjunta è hà fattu inspezioni è ùn ci era micca prublema. Infine, u prutucolu serà firmatu è dopu serà fatta a prima scavia per u prugettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*