A lege di u Trasportu Ferroviariu beneficerà à l'Esportatori

A lege di u Trasportu Ferroviariu beneficerà à l'Esportatori
U membru di u Cunsigliu di Logistica di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi Bülent Aymen hà dichjaratu chì a lege nantu à a liberalizazione di e ferrovie turche, chì permette à u settore privatu d'invistisce in u trasportu è l'infrastruttura ferroviaria, apre a strada per l'esportatori turchi.

Aymen, in a so dichjarazione scritta, hà dichjaratu chì u trasportu più prezzu in l'esportazioni hè fattu per ferrovia. Dichjarà chì a parte di u trasportu ferroviariu in tuttu u settore in i primi anni di a Republica era di 68 per centu, hà dettu:

"Oghje, sta parte hè diminuita à 1,5 per centu. A causa di e carenze in l'infrastruttura ferroviaria di u nostru paese è a mancanza di linee adattate per a strada di merci, u trasportu ferroviariu hà cessatu di esse u modu di trasportu preferitu. U fattu chì i costi di trasportu sò più altu ch'è i costi di i paesi chì cumpetemu hè u più grande handicap chì facemu mentre pruvemu di cummercializà i nostri beni in l'arena glubale. Dunque, cù a mudificazione fatta in a lege ferroviaria, a promulgazione di a lege chì permette à u settore privatu d'invistisce in u trasportu ferroviariu è l'infrastruttura hà ancu apre a strada per l'esportatori turchi. I costi di trasportu stradale è marittimu, a furmazione di convogli longu à a fruntiera è l'eliminazione di i prublemi di consegna ritardata ci daranu un vantaghju significativu per aumentà a nostra quota di mercatu in i nostri vicini vicini.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*