Tüdemsaş diventerà u numeru unu in Turchia

U presidente provinciale di AK Party Sivas, Burhanettin Kuru, hà datu infurmazioni impurtanti nantu à u travagliu chì anu fattu è farà, è hà dettu chì a privatizazione di Tüdemsaş, chì hà tenutu u publicu occupatu in l'ultimi ghjorni, hè fora di quistione è chì Tüdemsaş serà numeru. 1 in Turchia.

Facendu dichjarazioni impressiunanti nantu à a privatizazione di Tüdemsaş, chì hè unu di i prublemi chì anu occupatu l'agenda publica in l'ultimi ghjorni, Kuru hà dettu chì Tüdemsaş hè assai impurtante per Sivas è chì Tüdemsaş serà u numeru unu in Turchia.

Kuru hà dettu: "TÜDEMSAŞ hè assai impurtante per Sivas. Sivas hè ancu una cità ferroviaria. Avemu un locu cusì centrale chì, cum'è sapete, a 4a Regione hè in Sivas. Sivas hè statu un centru per a fabricazione di vagoni in tutta a storia di a Republica. Tuttavia, in i tempi recenti, TÜDEMSAŞ hà cuminciatu à diventà una urganizazione chì perde u so putere cumpetitivu passu à passu. Di sicuru, i studii nantu à questu cuntinueghjanu. In u risultatu di e nostre riunioni cù u nostru stimatu Ministru, i nostri parlamentari è u persunale è i burocrati rispunsevuli di stu travagliu, avemu discututu ciò chì pudemu fà per rinvivisce TÜDEMSAŞ. Ùn ci hè assolutamente micca privatizazione di TÜDEMSAŞ. U muvimentu di TÜDEMSAŞ da Sivas hè fora di quistione. Ùn hè micca pussibule cambià u locu di TÜDEMSAŞ. Cerchemu di sviluppà ulteriormente TÜDEMSAŞ è di fà una istituzione cumpetitiva in u so campu. In questu modu, vulemu aumentà l'impieghi quì. TÜDEMSAŞ continuerà à campà espansione u so locu è migliurà a so tecnulugia. L'impiegu serà ancu definitu aumentatu, cusì ch'ellu assumeremu circa 108 persunale permanente in un mesi o dui. Ci saranu ancu novi acquisti à a fine di l'annu. Spergu chì a produzzione di vagoni righjunghji 1000 questu annu, è vulemu aumentà a produzzione annuale à 4-5 mila da l'annu dopu. Finu a ora, ci hè una pruduzzioni annuali di 400-500 vagoni. Manteneremu TÜDEMSAŞ in vita crescendulu.

Vogliu ancu signalà questu; Finu a data, u nostru stimatu ministru, i nostri membri di u parlamentu è ùn avemu micca fattu alcuna dichjarazione in quantu à l'inclusione di TÜDEMSAŞ in l'industria di difesa o a so pruduzzione per l'industria di difesa. Quessi sò stati parlati o scritti cumplettamente senza a nostra vuluntà. Facemu un travagliu seriu in quantu à TÜDEMSAŞ. Vederete questu cù u tempu, a nostra spiegazione avà ùn hè micca curretta. Tuttavia, questi sò studii realizati interamente in u so campu di specializazione, in relazione à a fabricazione di vagoni. "Faremu TÜDEMSAŞ u numeru unu in Turchia", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*