A linea di trenu d'alta velocità trà Ankara è Istanbul ETCS, a seconda parte di u prughjettu di l'aghjurnamentu hè stata cuncordata cù a cumpagnia spagnola Thales

TCDD hà firmatu un accordu cù a cumpagnia spagnola Thales per 251 milioni d'euros per installà u sistema di cumunicazione ETCS Level 2 è GSM-R nantu à a sezione di 20 km di a linea di trenu d'alta velocità esistente trà Ankara è Istanbul.

L'aumentu di a distribuzione è u cuntrollu di a sezione di 250 km trà Sincan è Eskişehir, chì hè a prima sezione di a linea, hè ancu informata chì hè in u scopu di u prugettu. Comu hè cunnisciutu, sta linea hè a prima linea di treni à alta velocità in Turchia.

Hè sappiutu chì un accordu hè statu firmatu cù a cumpagnia di u cuntrattu Thales u 1 di ferraghju. In a dichjarazione di Thales, hè statu infurmatu chì avianu vintu prima l'offerta, chì includeva ETCS Livellu 1, è chì anu intrapresu u travagliu di più di 400 km di a linea Istanbul - Ankara.

A linea di trenu d'alta velocità Eskişehir - Gebze hè attualmente in costruzione. Sta linea hè prevista per apre versu a fine di u 2014.

Fonte: Gazette Ferroviaria

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*