Le fermate di Metrobus si trasformanu in bazar.

Turyap AŞ, chì hà datu 6 milioni di dollari di garanzia di ingressu à Transportation AŞ affittu i spazi vacanti in e stazioni di metro, travaglia avà per trasfurmà e zone di metrobus in bazar.

I punti di cullizzioni nantu à e linee di metrobus, chì sò utilizati da quasi 1 milione di persone à ghjornu, si trasformanu in bazars. I spazii attualmente utilizati da i venditori ambulanti seranu cunvertiti in spazii cummerciale è affittati, cum'è in stazioni di metrobus, à a dumanda di IETT.

Turyap Marketing Coordinator Mustafa İpek, chì hà dettu chì anu affittatu 4 mila 110 metri quadrati di spazii cummirciali à 2 punti nantu à a linea Taksim 50th Levent è a linea di l'aeroportu Aksaray, hà dettu: "IETT ci vulia à travaglià in u metrobus. Perchè u numeru di passageri in u metrobus hè assai altu. Avemu travagliatu cù IETT in Metrobus. In i centri di cullizzioni cum'è Mecidiyeköy, Zincirlikuyu è Uzunçayır, ci sò 2000-2500 metri quadrati di canali vacanti. Avà hè pienu di venditori ambulanti. Trasformeremu quelli lochi in bazar cum'è in u metro ", disse.

ULAŞIM AŞ ARRIVA A 6 MILIONI DOLLARS

In più di e stazioni di metro, Turyap trasforma i corridori pedonali chì culliganu e stazioni in bazar sotterranei. Dichjarà chì anu creatu spazii cummirciali chì ùn disturbanu micca a sicurità in i punti di passaghju di passageri chì ùn sò mai stati utilizati finu à oghje, Mustafa İpek hà dettu: "U nostru scopu hè di superà a psiculugia interna di e persone in u metro cù questa applicazione è di dimustrà chì a vita ci hè viva. U sicondu hè di risponde à i so bisogni, è u terzu hè di cummerciu. U nostru primu prughjettu era assai successu. Mettimu un mondu di caffè in ogni stazione, un pruduttu di panetteria in ogni stazione, è edicole in ogni stazione Videmu catene chì rispondenu à sti trè bisogni basi in i metro di u mondu.

Quartu, avemu postu punti di pagamentu. Oltre à quessa, avemu fattu un sprinkling. In certi stazioni, avemu sprinkled libraries, certi prudutti cusmetichi, è qualchi buttreghi di scarpi sicondu i bisogni. Dopu à stu prughjettu hè successu, dui prughjetti più esce. "U Çarşı Pazar nantu à u corridore di 180 metri trà Metrocity è Kanyon serà u corridore trà Zorlu Center è Zincirlikuyu."

Surghjente:

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*