Piani d'investimentu per i Ferrovie Intercity di l'Irlanda

I bisogni attuali è a visione futura di l'investimenti ferroviari irlandesi finu à u 2030 sò stati publicati. I sviluppi mostranu chì à longu andà l'Irlanda duveria aumentà a capacità di e so ferrovie interurbane attuali è accelerà i so investimenti in treni à alta velocità. E ferrovie naziunali irlandesi (Iarnród Éireann) anu cunclusu chì e linee trà e cità maiò deve esse datu priorità. U scopu primariu hè di compie e cunnessione trà a capitale Dunlin è altre cità.

In questa direzzione, hè pruposta una strategia cù trè tituli.

- Cum'è a prima fase, i benefici di i passageri è l'ingressu di a tarifa seranu focalizati finu à u 2015. Questu hè chjamatu a strategia di "vittoria rapida".

In a seconda fase, hè destinatu à aumentà a capacità di a linea Portarlington - Athlone trà 2015-2020, per stabilisce una cunnessione suburbana DART trà Clongriffin è l'aeroportu di Dublinu è per aumentà a dumanda attuale cù diversi rinnuvamenti di linea.

  • In a tappa finale, hè destinatu à compie l'elettrificazione di a linea trà Cork è Galway è à rimpiazzà e linee DMU intercity esistenti prima.

Hè previstu di stallà € 2030 milioni per spese annuali di infrastruttura è € 215 milioni per mantenimentu di stock è rinnuvamenti finu à u 116.

Fonte: Gazette Ferroviaria

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*