I rails trà Köseköy è Gebze sò stati smantellati

A causa di u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) trà Istanbul è Ankara, i servizii di treni trà Eskişehir è Haydarpaşa sò stati completamente annullati da u 1 di ferraghju 2012. Quelli chì andavanu à u travagliu è à a scola in trenu trà Istanbul è Izmit perchè era economicu è sicuru sò stati vittime per questu mutivu, è hè statu dumandatu chì almenu una linea sia mantenuta aperta. Quandu u travagliu ùn era micca fattu nantu à i rails per circa un mesi, e riazzioni avianu crisciutu. U primu travagliu nantu à i rails hè statu fotografiatu ieri, è l'iniziu di u travagliu hè statu documentatu ufficialmente.
TUTTI SONT SMONTATI

U smantellamentu di i rails trà Köseköy è Gebze hà iniziatu per a prima volta dopu à 122 anni per fà e cundizioni fisiche adattate per l'operazione di u Trenu d'Alta Velocità. Mentre i rails dismantellati sò carricati nantu à i vagoni cù l'aiutu di e macchine di u travagliu ferroviariu, i blocchi di cimentu è a ghiaia in terra sò ancu purtati da i camioni. A causa di u prughjettu YHT, chì hè previstu di riduce u trasportu di treni Istanbul-Ankara à 3 ore, ùn ci sarà micca servizii di treni per 24 mesi.
VENU À KİRAZLIYALI

Recentemente, i rails cuminciaru à esse smantellati da Gebze è ghjunghjenu à a Stazione Kirazlıyalı. Blocchi di cimentu è ghiaia nantu à a terra sò mandati à a regione per i travaglii di custruzzione di strada in Bilecik. Se u dismantling di i rails cuntinueghja à questu ritmu, hè pussibule chì tutta a distanza serà dismantellata è cumpletata in un mesi.
DICHIARAZIONE DI DDY

Per d 'altra banda, a Direzzione Generale di Ferroviari di u Statu hà rispostu à e critiche in a stampa naziunale è a stampa locale di Kocaeli in l'ultimi ghjorni, dicendu "I treni sò partiti, perchè u travagliu ùn hè micca cuminciatu ancu?", cù una dichjarazione ufficiale ieri. In a dichjarazione, hè statu enfatizatu chì ùn ci sarà micca ritardi, disturbi o ritardi in u calendariu di u travagliu è u calendariu di u travagliu, è hè statu dichjaratu chì "L'esecuzione di u prugettu in una manera chì hè visibile à u publicu hè in cunfurmità cù u principii di visibilità di l'UE ". In u prughjettu YHT, l'assi Köseköy-Gebze di 56 chilometri hè custruitu cù cuncessioni di l'Unione Europea.

Fonte: Özgür Kocaeli

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*