A Backbone di l'Attività Logistiche in Turchia, Settore Ferroviario

Yazici hè a spina di l'attività logistica in Turchia, u settore ferroviariu
Yazici hè a spina di l'attività logistica in Turchia, u settore ferroviariu

Parlendu à l'apertura di a 1a Reunione di Coordinazione è Cunsultazione di TCDD Transportation, u Direttore Generale di TCDD Taşımacılık A.Ş, Kamuran Yazıcı, hà dettu: "A nostra Direzzione Generale svolge e so attività cum'è "Operatore di Ferrovia" dapoi u 01 di ghjennaghju 2017 in u nostru settore. , chì hè stata eliminata da esse un monopoliu cù a liberalizazione di u trasportu ferroviariu. A nostra Direzzione Generale opera 682 passeggeri è 170 treni di merci per ghjornu, trasportendu milioni di passageri è migliaia di tunnellate di merci à e so destinazioni. A nostra attività ùn hè micca solu limitata à u mercatu domesticu, ma si sparghje ancu in una larga geografia da a Cina à u puntu più luntanu di l'Europa cù a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars è a Strada Ferroviaria Internaziunale Trans-Caspian.

"Forma a spina dorsale di a so infrastruttura"

Yazıcı hà dettu: "Cum'è dichjaratu in u Pianu Maestru di Logistica di Turchia, u nostru settore ferroviariu custituisce a spina di l'infrastruttura di trasportu in u scopu di u nostru paese di diventà una basa logistica". Enfatizendu chì tutte e linee sò elettrificate è signalate, i treni naziunali sò messi nantu à rails, u nostru paese hè u centru di u trasportu di transitu internaziunale, u settore privatu porta u trasportu di passageri è di merchenzie, parechji fattori facenu u settore ferroviariu dinamicu è i bisogni di risorse sò gradualmente crescente.

Yazıcı hà dettu: "Mentre e novi linee sò aghjuntu à l'operazione di treni à alta velocità, chì cuntinueghja sempre nantu à a linea ferroviaria d'alta velocità di 1213 chilometri, u nostru viaghju di ogni ghjornu è a capacità di trasportu di passageri aumenteranu significativamente".

Yazıcı hà dichjaratu chì, grazie à e locomotive elettriche chì ùn sò micca dipendenti da l'oliu è chì anu bassi costi di mantenimentu è di operazione, è di e locomotive diesel chì furniscenu una ecunumia di carburante di nova generazione, una mellura significativa serà ottenuta in e spese operative.

Quandu tutti questi sò valutati, Yazıcı hà dichjaratu chì hè impurtante aumentà l'indennità d'investimentu istituzionale attribuita in u prugramma d'investimentu da almenu 3 volte in 2 anni.

"L'elementu umanu qualificatu hè di grande impurtanza"

Yazıcı, chì hà dettu: "Hè a nostra prima priorità per assicurà chì i nostri impiegati à tutti i livelli ponu travaglià cù zero errori è per eliminà e cundizioni chì ponu impediscenu questu".

"A nostra ricumpensa più grande in u nostru travagliu pesante hè l'accelerazione di u sviluppu di u paese cù a fiducia è a credenza in a ferrovia di e persone chì avemu purtatu in modu sicuru à parechji chilometri di distanza", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*