3 investitori ricivutu specificazioni per u 9rd bridge

Dapoi a data di u calendariu di l'offerta per a custruzzione di u 3u ponte per esse custruitu nantu à u Bosforu, 9 gruppi di investitori domestici è stranieri anu ricevutu specificazioni.

Sicondu l'infurmazioni ricevute da u currispundente AA da i funzionari di u Ministeru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Astaldi d'Italia, POSCO da Corea di u Sud, Park Holding, MAPA, STFA, Güriş, Atlı Makina, Yapı Merkezi è Cengiz İnşaat ricevutu a specificazione.

Per l'offerta chì si terrà u 5 d'aprile, e cumpagnie naziunali è straniere cuntinueghjanu à ottene specificazioni esaminendu i ducumenti di l'offerta.

In questu cuntestu, OHL da Spagna, Mitsubishi da u Giappone, Porr da l'Austria, Vinci da l'Italia, IHI, Obayashi è Kajima da u Giappone è Motogrill da u Portugallu anu esaminatu i ducumenti di l'offerta.

A garanzia di u veiculu hè aumentata

Nisuna offerta hè stata ricevuta per l'offerta per a custruzzione di l'Autostrada di Marmara di u Nordu è u 10u Ponte, chì hè stata tenuta u 3 di ghjennaghju. Agendu nantu à questu, a Direzzione Generale di l'Autostrade di u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione divisu u prugettu in 2 parti. Da u prugettu rivisionatu, hè statu decisu di tenderà u 3u ponte è e strade di cunnessione di 90 chilometri cù u mudellu BOT.

Hè statu aduttatu chì l'autostrade di 314 chilometri in e sezioni asiatiche è europee di u Prughjettu di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu seranu custruite cù fondi publichi.

A Direzzione Generale di l’Autostrade farà tutta l’espropriazione di a seccione duv’ellu passerà u 3u ponte è e strade di cunnessione. A garanzia di u veiculu equivalenti à 100 mila vitture per ghjornu in a prima offerta hè stata aumentata à 135 mila in a nova specificazione.

Per d 'altra banda, a pruposta di lege per esentà a custruzzione di u ponte da u VAT hè accettata da u Cumitatu di Pianificazione è di u Budget di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia è aspetta per esse discussa in l'Assemblea Generale.

U terzu ponte per esse custruitu nantu à u Bosforu passerà più à nordu di u Bosforu è i Ponti Fatih Sultan Mehmet. U ponte da esse custruitu trà u locu di Garipçe è Poyrazköy serà longu 3 metri.

Fonte: CNN Turk

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*