Kemalpaşa OIZ hà cresciutu u so scopu, vole un centru di metro è logistica !

Kemalpaşa OSB aumenterà u numeru di pacchi da 361 à 927 cù a zona di espansione.

Cengiz Beşok, chì hè statu elettu presidente di u Cunsigliu di l'Associazione di l'Industriali è di l'Imprese di Kemalpaşa (KESİAD) u mese passatu, hà dettu chì a Zona Industriale Organizzata di Kemalpaşa (KOSBI), chì hè a più grande zona industriale organizzata in l'Egeu cù una zona di ​300 ettari, attirà l'attenzione cù investimenti cum'è l'arrivu di u metro è l'implementazione di u centru logisticu, hà dichjaratu chì diventerà u centru di

Ricordendu chì KOSBİ hà ricuperatu a so entità giuridica cù a Legge OIZ di Reclamazione, Beşok hà dettu: "Questa hè l'ultima chance dopu chì l'entità giuridica hè stata annullata 4 volte. Tutti avemu da esse attenti in questa situazione sensitiva. Cù una superficie di 300 ettari, KOSBI hè una di e più grandi zone industriali micca solu in l'Egeu, ma ancu in Turchia. U numeru attuale di pacchi hè 361. In ogni casu, cù a regione di espansione, stu numeru aumenterà à 927. Cunsiderendu chì 338 industriali sò attualmente in a regione, pudemu dì chì solu un terzu di a regione hè occupata. KOSBI, chì impiega 22 mila persone in u so statu attuale, furnisce impieghi à 60 mila persone quandu tutte e facilità sò stabilite. In l'area di espansione, i paisani avianu messu prima una annotazione nantu à a vendita di terra. "Ma per avà, u travagliu di parceling continuerà in linea cù i desideri di i paisani", disse.

Ricordendu chì KOSBI hà guadagnatu u statutu OIZ dopu chì e strutture industriali sò state stabilite, Beşok hà dettu: "Ci sò diversi prublemi chì nascenu da sta situazione. Puderemu superà questi solu da l'industriali regiunale chì agiscenu inseme. U futuru di l'industriali ùn deve esse scuru. Semu quelli chì renderanu a zona problematica senza prublemi. A zona ùn hà micca una porta. L'entrata è a surtita ùn sò micca chjaru. I prublemi sperimentati à l'intersezzione nantu à a strada principale deve esse superatu u più prestu pussibule. L'autostrade cuminciaru à investisce in questu sensu. "Quandu hè finitu, ci sarà un sollievu seriu in u trasportu", disse.

Dichjarà chì KESİAD ùn hè micca una autorità di rinfurzà, ma hà una funzione impurtante in trasmette e richieste di l'industriali à l'istituzioni pertinenti, Beşok hà dettu: "U guvernatore di u distrittu, a municipalità, a municipalità metropolitana è a gestione KOSBI mostranu l'attenzione necessaria à a nostra associazione. I nostri suggerimenti sò cunsiderati per risolve i prublemi. Una di e nostre dumande impurtanti hè di allargà u metro à a nostra regione. Centinaie di veiculi di serviziu trasportanu u persunale da Izmir à a regione ogni ghjornu. Ogni cumpagnia hà u so propiu o 2-3 veiculi di serviziu. Quessi sò un elementu di costu seriu per l'imprese. A pendenza di Belkahve hè indicata cum'è un handicap per u metro. Ma ùn hè micca un prublema chì ùn pò esse superatu cù e pussibulità tecniche d'oghje. "Ùn dicemu micca chì questu duverà accade dumani, ma deve esse messu à l'agenda da oghje", disse.

Ricordendu chì i sforzi cuntinueghjanu à stabilisce un centru logisticu in a regione, Beşok hà dettu: "Investimenti cum'è a creazione di un centru logisticu è a cunnessione cù i porti per ferrovia farà di stu locu un centru di attrazione. Inoltre, un altru bisognu impurtante di a regione hè una sala di mostra permanente. Tali lochi sò assai impurtanti in e regioni miste. U guvernu travaglia nantu à una nova lege d'incentivazione. Speremu chì stu regulamentu purterà incentivi speciali à l'OIZ. Perchè mentre ùn possu micca prufittà di certi incentivi sottu u regulamentu attuale, una sucietà in un altru OIZ in i cunfini di Manisa, à 10 chilometri da mè, pò prufittà di questu. "Per chì l'industria sia urganizata, l'incentivi deve esse datu in cunseguenza", disse.

Aumentà u numeru target di membri à 200

Dichjarà chì KESİAD hà 127 membri, Beşok hà dettu: "Considerendu chì ci sò 338 industriali in a regione, sta cifra resta bassa. Avemu u scopu di aumentà u numeru di industriali sottu u paraplu di KESİAD à 200 cù novi studii membri. Sfurtunatamente, l'industriali ùn ponu mancu cercà suluzioni à i so prublemi in a corsa di u travagliu di ogni ghjornu. Mandemu lettere à i nostri membri per trasmette i so prublemi è e so dumande in quantu à a regione, ma mancu 10 persone rispundenu. "Cù u travagliu chì faremu, avemu u scopu di assicurà chì l'industriali in a regione sò più attivi nantu à questi temi", disse.

Offremu furmazione secondu e richieste di i membri

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di KESİAD, Cengiz Beşok, hà dichjaratu chì KOSBI hè una regione mista è ospita una larga varietà di industrii è hà dettu: "Questu hà vantaghji è svantaghji. Ancu trà i membri di l'associu, ci sò quelli chì ùn sanu micca ciò chì l'altri travaglianu. Per superà questu, vulemu rinfurzà e rilazioni trà i membri urganizendu colazioni una volta à settimana. In u periudu à vene, l'attività di furmazione chì avemu fattu dapoi un bellu pezzu cuntinueghjanu. Ogni mese, furnimu un cursu di operatore di carrelli elevatori inseme cù u Centru di Formazione Pùblica è certificemu 20 persone. "Avemu ancu furnitu furmazione nantu à tematiche cum'è a salute di i travagliadori, i primi aiuti è incentivi, in linea cù e richieste di i nostri membri", disse.

Fonte: News Real Estate Backstage

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*