Un novu metudu d'opportunismu emerse da daretu à e scene di a fermata di BTK Railway

Un novu metudu d'opportunismu emersu da daretu à l'scena di a cessazione di BTK Railway: Mentre chì certi cuntrattuali dumandanu costi assai elevati per l'escavazione è u riempimentu di e parte di u travagliu chì ricevenu in generale, offrenu prezzi assai bassi per parti di u prugettu cum'è viaduct. e custruzzione di ponti. L'imprenditore chì hà pigliatu i soldi per scavà è riempie lascia u travagliu infinitu è ​​si ritira.

Un novu metudu d'opportunismu emersu daretu à l'scena di a tappa di a sezione turca di a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, chì hè chjamata prughjettu ASRIN è hà da scopu di rinviviscia a storica Strada di Seta. Stu metudu, chì hè statu revelatu da u rapportu TCA, hè chjamatu "goose-fill". In cunsiquenza, mentri certi cuntratturi esigenu costi assai elevati per l'excavazione è u riempimentu di e parte di u travagliu chì ricevenu in tuttu; offerte per parti di u prugettu cum'è viaduct è custruzzione di ponte cù numeri assai bassi. Hè vince u travagliu è si ritira da u cuntrattu per a causa chì a so indennità finisce dopu à u prucessu di scavi è di riempimentu. Cusì, i profitti più alti sò ottenuti da i travaglii di scavi di riempimentu chì saranu in realtà cumpleti più prezzu, è u prughjettu ùn hè micca finitu. Per prevene u metudu chì a burocrazia hè incunificata, un regulamentu preventivu hè statu ancu messu in pratica.

U PREZZU CUBI METERS AUMENTA

In u rapportu di u 2013 preparatu da a Corte di Conti in quantu à u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, sò stati inclusi esempi di offerte in relazione à u metudu in quistione. U primu di questi era a custruzzione di a Ferrovia Kars-Tbilisi (Turchia-Georgia). Şenbay-Ermit Joint Venture Group hà vintu l'offerta tenuta da a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali u 26 di marzu di u 2012 cù una offerta di 549 milioni 266 mila 529 TL. Quandu i ditaglii di l'offerta sò esaminati, si vede chì l'offerente chì vincìu l'offerta per i travaglii di scavi cù un prezzu di u mercatu di 2.58 TL / metru cúbicu hà datu una offerta di 29.7 TL; Hè statu determinatu chì offre 0,15 TL per i travaglii di riempimentu cù una media di 4.9 TL / metru cubu.

KAZIYA 476 MILIONI TL

A cumpagnia, chì hà vintu l'offerta per i travaglii di scavi cù una media di u mercatu di 41 milioni di TL, hà previstu un costu tutale di 476 milioni di TL, è hà dichjaratu chì puderia cumpiendu i travaglii di riempimentu cù una media di u mercatu di 8.4 milioni di TL per 36 milioni di TL. . Per d 'altra banda, a listessa cumpagnia s'hè impegnata à custruisce u tunnel di cut-and-cover per 150 milioni di TL, u ponte è u viaductu da esse custruitu per 10.9 milioni di TL, per 27.3 milioni di TL, secondu i prezzi di u mercatu, a stazione custarà. una media di 4.3 milioni di TL, hà previstu chì ellu compie a custruzzione di e facilità per 21.5 milioni di TL. In u rapportu di a Corte di Conti, hè statu dichjaratu chì "Mentre u 1.8 per centu di u prezzu di u cuntrattu hè spesu per i travaglii di scavi è di riempimentu, hè chjaru chì l'altri travaglii micca finiti ùn ponu micca esse cumpletati cù u 99.9 per centu restante da u budgetu".
Una situazione simile hè stata determinata in a custruzzione di a linea di Cunnessione Ferroviaria di a Zona Industriale Organizzata Kemalpaşa, chì hè stata offerta in 2009. Siccomu u travagliu ùn hè micca finitu in a prima offerta, una offerta di 2.77 TL hè stata data per i travaglii di scavi, u prezzu unitario di quale era 28 TL in a prima offerta. In a seconda licitazione, chì hè stata vinta da Açılım İnşaat cù una offerta tutale di 44 milioni di TL, u 3.91 per centu di u prezzu tutale di l'offerta hè stata attribuita per i travaglii di scavi è di riempimentu, chì normalmente custituiscenu 18 per centu di u costu di u travagliu. Cù l'aumentu di u travagliu fattu durante a fase di implementazione, sta ratio hè ghjunta à 27.56 per centu.

U Ministeru di i Trasporti hà iniziatu una investigazione

U Ministeru di i Trasporti hà ancu rispostu à questi risultati di u TCA. In a risposta di u ministeru, chì hà dichjaratu chì micca solu l'opere di scavi-riempimentu, ma ancu tutte e produzzione sò state iniziate à u stessu tempu in l'offerta di a Ferrovia Kars-Tbilisi, hè statu nutatu chì l'offerta hè andata prima à u Cunsigliu di l'Acquisti Pùblicu. , dopu hè stata purtata à u tribunale è u travagliu hè statu liquidatu. Dichjarà chì tali prublemi sò causati da a legislazione di l'acquistu publicu, u ministeru hà dettu chì, in cunfurmità cù a ligislazzioni, l'inchiesta di prezzu eccessivamente bassu o altu in quantu à i dettagli di u travagliu ùn pudia esse fattu; Ellu disse chì stava guardandu tuttu u travagliu. U Ministeru hà dettu: "Una investigazione è una investigazione riguardanti a custruzzione di a ferrovia hè stata realizata. Sicondu u risultatu, l'azzioni legali è amministrative necessarie seranu pigliate, s'ellu ci hè ", disse.

Ùn ci saranu più abusi simili

Un ufficiale chì hà datu infurmazioni nantu à u rapportu di a TCA hà dettu chì certi cuntratturi vulianu u metudu per esse utilizatu è chì a burocrazia era incunificata cù sta situazione. Nutendu chì ci sò offerte simili in certi SEE, l'ufficiale hà dettu: "Tuttavia, cù a so valutazione, l'Autorità per l'Acquistu Pùblicu (KIK) hà fattu un cambiamentu chì permette à l'istituzioni di interrogà i prezzi nantu à una basa di unità. Dunque, ùn ci saranu micca abusi simili in u futuru ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*