Deputatu Özbek: Corrimu per a ferrovia.

U deputatu di Bayburt Bünyamin Özbek, chì hà fattu una dichjarazione à un situ di nutizie lucale, hà evaluatu l'investimenti 2011 è 2012 in Bayburt.

Riassuntu i grandi investimenti da fà in Bayburt, cum'è u Tunnel Kop, u Tunnel di dicembre, u Prughjettu di Pietra Naturale, è ancu altri investimenti, Vekil Özbek hà nutatu chì ùn hè micca in una tendenza populista per salvà u ghjornu.

Dichjarà chì sò assertivi nantu à u prezzu bassu di a ferrovia, Vekil Özbek hà dettu: "A nostra geografia hè assai difficiule. Ci sò muntagne, ci sò piste. Ci deve esse 50 chilometri di tunnelli separati. U costu di u prugettu disegnatu per e rotte fora di Bayburt hè dettu di 6-7 miliardi. Chì ghjè a ferrovia hè qualcosa chì pudemu parlà è risolve quì. Hè un avvenimentu chì pudemu dì ciò chì ùn serà micca fattu. Nè hè un avvenimentu chì pudemu dì chì farà. Avemu, cù l'urganisazioni non governamentali, a pulitica è i ministeri, curriamu per questu per passà per Bayburt. Avemu un desideriu. Facemu un prughjettu cumunu via Bayburt-Of. Qualessu latu hè più cunvene, lasciate esse fattu da quellu latu. A nostra pretensione hè chì a ferrovia da esse custruitu per 6-7 miliardi di dollari serà custruita da a nostra regione per 2-3 miliardi di dollari. Avemu u travagliu. Pensu chì l'arrivu di u trenu in questa regione farà una grande cuntribuzione ", disse.

Surghjente: http://www.bayburtsila.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*