Offerta di 324 milioni di dollari per a fornitura di 391 set di veiculi di metro di Ankara

In Ankara, l'orarii di Metro è Ankaray aghjurnati
In Ankara, l'orarii di Metro è Ankaray aghjurnati

L'offerta per 324 vagoni aperti da u Ministeru di i Trasporti per a Metro d'Ankara hè stata tenuta ieri. Quandu u requisitu domesticu di u 51 per centu hè statu attaccatu à u certificatu di fine di u travagliu, nisun omu bravu puderia entra in l'offerta. L'offerta più bassa in l'offerta hè a CSR Chinese $ 322 milionil'hà datu

L'offerta di vagone, chì u Ministeru di i Trasporti hà messu à a cundizione di 51 per centu di l'industria domestica è hè stata aspittata dapoi mesi, hè accadutu ieri. Mentre 3 cumpagnie straniere offerte per l'offerta, a cumpagnia chinesa CSR Zhuzhou era u più bassu detentore di copyright cù 322 milioni di dollari. Rotem sudcoreanu, chì hè stata data a più probabilità in l'offerta, si distingue cum'è u più altu offerente cù $ 511 milioni.

Se ùn ci sò micca prublemi dopu a rivisione di a documentazione tecnica, l'offerta andarà à a CSR Chinese, chì offre u prezzu più bassu. A dumanda di u 51 per centu di a produzzione domestica in l'offerta di vagoni hà criatu una grande eccitazione, ma a dumanda di un certificatu di fine di u travagliu hè stata un scossa per l'investitore domesticu. Per quessa, l'imprese domestiche ùn puderanu micca entra in l'offerta. Cusì, u sognu di l'industriale domesticu di pruduce treni domestici hè stata posposta à una altra primavera.

Mentre l'offerta aperta da u Ministeru di i Trasporti per cumprà 324 serie di veiculi di metro per a Metro d'Ankara duverà esse tenuta u 14 di ferraghju, a data hè stata posposta à u 5 di marzu. In a specificazione di l'offerta, a cundizione di "75% di cuntribuzione di l'industria domestica" hè stata stipulata per 30 sette di veiculi, è era previstu chì a consegna seria fatta in 14 mesi, dopu in 20 mesi cù un periodu allargatu. Esigendu una "cuntribuzione domestica di 249 per centu" per i veiculi 51 restanti, stu passu di u Ministeru hà causatu una grande eccitazione cù i cumenti chì creà una nova mossa industriale in Turchia in i veiculi di u sistema di metro è di ferrovia.

Grazie Siemens

Malgradu u fattu chì u Diputatu General Manager di Infrastructure Investments Metin Tahan hà fattu una dichjarazione à VATAN prima di l'offerta è hà dichjaratu chì e cumpagnie 9-10 anu ricivutu specificazioni per l'offerta, 14 offerte sò state presentate à l'offerta, chì hè stata tenuta à 00:3 eri. Chinese CSR Zhuzhou Company, Spanish CAF (Construcciones Auxiliar de Ferrocarriles, SA) è South Korean Rotem anu presentatu offerte per l'offerta, à quale Siemens hà presentatu una lettera di apprezzazione. Dopu à l'apertura di l'offerte in l'offerta, u presidente di a Cummissione d'Offerte è u Direttore Generale Diputatu di l'Investimenti Infrastrutturali, Ahmet Kuşhanoğlu, hà annunziatu chì u so propiu limitu di u prezzu hè 1 miliardi 39 milioni 736 mila 250 Lire Turche in a so valutazione cum'è istituzione. In cunsiquenza, era capitu chì tutte e 3 offerte ùn anu micca più di u limitu di prezzu superiore.

L'industria domestica serà sempre in produzzione

U requisitu di 51 per centu stabilitu da u Ministeru per l'offerta hè di grande impurtanza. L'industriale lucale ùn pudia micca participà à l'offerta perchè ùn hà micca pruduciutu veiculi 81 in un solu batch, chì era necessariu in e specificazioni di l'offerta. In ogni casu, a cumpagnia straniera chì vince l'offerta deve acquistà più di a mità di a so pruduzzione, in particulare u corpu principale, da a produzzione domestica. Questu hà da assicurà chì i pruduttori domestici sò implicati in u prucessu di pruduzzione domestica di vagoni. U presidente di a Cummissione di Tender, Kuşhanoğlu, hà dettu chì a cumpagnia chì ùn rispetta micca i requisiti di produzzione domestica affruntà sanzioni enormi, è chì inspeccioneranu strettamente se a produzzione domestica hè aduprata in u prucessu di produzzione.

Sicondu e specificazioni di l'offerta, a cumpagnia chì intraprenderà u travagliu cumminciarà a prima consegna in lotti di veiculi 20 15 mesi dopu a firma di u cuntrattu. Tutti i veiculi saranu consegnati in 39 mesi. Almenu 75 per centu di cuntribuzione domestica hè prevista in i primi 30 di i veiculi di metro, mentre chì a tarifa di cuntribuzione domestica serà di 51 per centu in a parte restante. U primu tempu di consegna di i veiculi ghjunghjerà à a fine di e linee di metro Kızılay-Çayyolu è Sincan-Batikent. A data quandu i metro di Ankara cumincianu à operare hè a fine di u 2013.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*