I dormitori di lignu sparghjenu a malatia

ponte di traverse di lignu
ponte di traverse di lignu

Traversi di ferrovia di legnu, chì deve esse classificatu cum'è rifiuti periculosi, sò in i giardini di e nostre case, caffè, parchi ... PROF.DR. ALPER H. ÇOLAK è RICERCA. VEDI. SİMAY KIRCA nutizie...

U legnu hè appiccicatu in strutturi architettonichi è diversi arrangiamenti paisaghjoli, sia perchè stabilisce un ligame trà l'omu è a natura cum'è una parte di a natura, sia perchè hè funziunale. Tuttavia, ogni materiale di legnu hè bonu per a nostra salute, cum'è nutrisce i nostri ochji è l'ànima?
A maiò parte di i paesi sviluppati rispundenu à sta quistione cum'è "nè" pruibendu l'incendia di traverse di lignu, chì sò stati aduprati in a custruzzione di a ferrovia, ma avà rimpiazzati da u cimentu, è u so usu in spazi interni è esterni di case è parchi, sottu un cuntrollu strettu. Pò esse stranu à u primu sguardu per evitari un tali materiale da a natura, ma u timore quì ùn hè micca a natura, ma u trattamentu di u legnu cù diversi cunsirvatori "chimici" per prutege da i batteri, fungi è bug di lignu.

A causa di e cundizioni di u ghjornu, nè i tecnichi muderni di impregnazione d'oghje ùn sò stati applicati in a custruzzione di traverse di ferrovia, nè "metudi verdi", cum'è in i travaglii storichi di lignu fatti in particulare in u periodu Seljuk. Frà questi metudi, ci sò appiicazioni cum'è a soa in l'oliu di lino, l'oliu di lardo, l'oliu d'aliva è l'oliu di teca o a cucina nantu à u focu. Tutti i cunsirvatori utilizati in questi sò naturali, ma sfurtunatamenti, i bezirhani, chì sò à l'iniziu di l'imprese chì i pruducianu, anu longu sparitu in a faccia di 2500 materiali di impregnazione sintetica.

In u nostru paese, i vechji travi di ferrovia di lignu, chì sò stati rimpiazzati cù traversi di cimentu in l'ultimi anni, sò dati à l'istituzioni pubbliche è publiche, è sò usati in parchi, giardini, paisaghji, ancu in bacini di pruduzzione d'acqua è musei d'arburi viventi. I dormitori, chì sò cunsiderati "rifiuti periculosi" per via di e so proprietà tossiche è carcinogeniche, sò aduprati imprudente in i nostri spazii viventi, da i camini di caminari è ancu à i banchi di seduta.

Se avete utilizatu sti vechji travi di legnu in u vostru giardinu, o rimpiazzà cù travi impregnati non tossichi o ùn l'utilizanu micca. Ma hè megliu aduprà "materiale di legnu naturali micca impregnatu è durable". I vechji dormitori di legnu sò cusì periculosi chì ùn ponu esse distrutti nè brusgiate nè enterrendu. S'elli sò brusgiati, i gasi chimichi liberati si mischianu in l'aria è ponenu una seria minaccia per l'omu è per l'altri esseri viventi, è a cendra restante cuntene sustanzi tossichi. Dunque, hè indispensabile piglià misure urgenti per pulizziari i vechji traverse di ferrovia da i nostri spazi viventi. - radicali

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*