I travaglii di treni à alta velocità in Bursa sò iniziati

I travaglii di treni à alta velocità in Bursa sò iniziati

U deputatu di u Partitu AK di Bursa, Mustafa Öztürk, hà dettu chì i travaglii di treni d'alta velocità sò veramente cuminciati in Bursa.

Ospitatu da u guvernatore Şahabettin Harput, Mustafa Öztürk, chì hà scambiatu idee cù u presidente provinciale di AK Party Bursa, Sedat Yalçın, i ferrovie è i funzionari di i subcontrattori nantu à i travaglii di treni à alta velocità, hà dettu chì i travaglii di treni à alta velocità cumincianu cù u tunnel da esse custruitu in Alaşar.

Spieghendu chì e ferrovie anu determinatu un terrenu vicinu à u Village İğdir cum'è un cantiere di custruzzione per l'usu di a cumpagnia chì hà vintu l'offerta di treni d'alta velocità, Öztürk hà dichjaratu chì a cumpagnia pertinente hà cuminciatu à travaglià in a creazione di u cantiere.

Enfatizendu chì i travaglii nantu à a strada di u trenu à alta velocità seranu finiti in pocu tempu, Öztürk hà cuntinuatu e so parolle cusì: "I travaglii di u trenu d'alta velocità, chì tutti avemu aspittatu, sò veramente cuminciati. U situ hè statu mandatu à a cumpagnia pertinente da i Ferroviari per l'usu cum'è un situ di custruzzione. U travagliu di a strada s'avvicina ancu à a fine. Mentre i travaglii di u percorsu sò fatti, una strada hè tracciata di manera à ùn dannà i terreni agriculi o à fà u minimu danni. A custruzzione di a sezione trà Alasar è Balat, chì attualmente ùn hà micca prublemi di rotta, principiarà in Bursa. L'espropriazioni necessarie per questu seranu fatte rapidamente. In questu sensu, u nostru stimatu guvernatore hè ancu travagliatu per accelerà u prucessu ".

Fonte: Oghje

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*