Supportu finanziariu da l'UE à a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul

L'Unione Europea finanzia a custruzzione di l'ultima tappa di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul cù una cuncessione di 136 milioni d'euros è un prestitu di u Bancu Europeu d'Investimentu di 1.45 miliardi d'euros. Spagna cuntribuisce ancu à u prugettu cù un prestitu di 500 milioni d'euros.

U prughjettu, chì accurtà significativamente u tempu di viaghju, hè ancu previstu di sustene u sviluppu ecunomicu, migliurà a qualità di vita è furnisce benefici ambientali.

A cerimonia di inaugurazione chì si terrà in a Stazione Ferroviaria di Köseköy u marti 27 di marzu, accolta da u Ministru di i Trasporti, u sgiò Binali Yıldırım, è u Capu di a Delegazione di l'Unione Europea in Turchia, l'Ambasciadore Jean-Maurice Ripert, serà assistitu da u Ministru. Per l'Affari di l'UE è u Chief Negotiator Egemen Bagis, u Subdirector Generale di a Cummissione Europea per e Politiche Regiunale, Normunds Popes, è l'ambasciadore di parechji Stati membri di l'UE assisteranu ancu.

Cù a fine di sta linea, u tempu di viaghju trà Ankara è Istanbul diminuirà à trè ore. U prugettu hè ancu previstu di cuntribuisce più di 3 miliardi d'euros à l'ecunumia turca. Inoltre, u prugettu hà da ancu cuntribuzione significativa à a prutezzione di l'ambiente incuraghjendu i passageri chì preferanu u trasportu stradale è aereu à aduprà treni è cusì riducendu l'emissioni di gasi di serra dannosi.

U prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul hè trà e priorità principali in u scopu di u prugramma di Turchia chjamatu "Programma Operativu di u Settore di Trasportu (TROP)", chì determina e priorità di pulitica cumuni in u settore di i trasporti in u cuntestu di u prucessu di adesione à l'UE. L'obiettivu principale di u prugramma hè di ristabilisce un equilibriu raghjone trà e diverse metudi di trasportu in Turchia.

Durante a cerimonia, un prughjettu di 188 milioni d'euros serà firmatu trà l'UE è a Turchia per a mudernizazione di a linea ferroviaria Ankara-Karabük-Zonguldak. Cusì, a quantità di sustegnu finanziariu furnitu da l'UE à u settore ferroviariu ghjunghjerà à 2013 milioni d'euros da 600.

Fonte: Euractiv

1 Comment

  1. Custruemu treni d'alta velocità in i paesi di u Mediu Oriente

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*