U Primu Tram Domestic Silkworm Insegna à l'Università

tram silkbocegi
tram silkbocegi

U tram naziunale, pruduciutu sottu a cunsulenza di a Municipalità Metropolitana di Bursa, hà ancu attiratu l'attenzione di l'università. Certi università chì volenu vede u "verme di seta", chì hè diventatu u simbulu di u putere di Bursa in a tecnulugia è u disignu, è per esse infurmatu nantu à e fasi di produzzione, venenu à Bursa per visità e strutture di produzzione.

U primu trammu domesticu di Turchia, "Silkworm", chì hè statu presentatu in a "Eurasia Rail Light Rail Systems, Infrastructure and Logistic Fair" in Istanbul, à a quale participanu e cumpagnie principali di u mondu, hè u simbulu di u putere in a tecnulugia è u disignu di Bursa, chì s'hè distintu cum'è una cità industriale finu à a data. Ostaculi assai difficiuli è ardui sò stati superati durante u prucessu di pruduzzione di u tram, chì hà pigliatu 10 anni per vede in tutta a so magnificenza cù solu un'ispezione di 3 minuti à a fiera. U tram turcu, chì i pruduttori di tram stranieri anu andatu per ispezione durante a produzzione è dicenu chì era "quasi impussibule", sorprende ancu i pruduttori di tram stranieri chì sò esperti in u so campu oghje.

PAGAmu 8 MILIONI LIRA PER UNA VETTURA

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, hà enfatizatu l'impurtanza di a cuntribuzione di u tram à l'economia turca. U sindaco Altepe hà dichjaratu chì oghje, tutte e cità si rivolgenu à u sistema ferroviariu, ma i veiculi di u sistema ferroviariu sò necessariamente acquistati da cumpagnie straniere, è hà dettu: "Oghje, paghemu 28 milioni di TL per un vagone di 8 metri. In altre parolle, a fattura per un trenu di quattru hè 4 milioni di TL. Dunque, avemu avutu à pruduce u nostru propiu veiculu. Avemu cridutu chì pudemu pruduce sia più prezzu è di qualità megliu. Hè di grande impurtanza per l'ecunumia di u nostru paese chì almenu tutti i soldi pagati per u tram resteranu in u paese. Nimu chì avemu dettu queste cose ùn pudia crede. Avà, u tram, chì hè interamente u travagliu di l'ingegneri turchi, da u so software à a so pruduzzione, hè evidenti ". disse.

Taha Aydın, u cunsiglieru di u sindaco metropolitanu Recep Altepe è ancu u direttore di u prughjettu di u tram lucale, hà dettu chì ùn hè mai faciule per scopre un novu terrenu, ma cù u travagliu duru è a pacienza, anu implementatu un primu in Bursa. Affirmando chì inizialmente anu cuminciatu à realizà u prugettu attraversu a municipalità, Aydın hà dettu: "L'iniziativa di realizà u prugettu in a cumpagnia di trasportu di a municipalità Burulaş hè sviluppata. Tuttavia, avemu capitu chì u sistema ùn hà micca cunfurmità cù a legislazione. Un pezzu serà acquistatu, l'offerte sò ricevute, l'offerta hè fatta, è poi l'offerta hè prevista per esse pendente per 45 ghjorni. U reclutamentu di u persunale hè un prublema, rende u sistema in cunfurmità cù a legislazione hè difficiule. In corta, avemu principiatu à luttà cù a burocrazia. Avemu capitu chì ùn succede micca, hè statu decisu chì stu travagliu serà fattu da u settore privatu è avemu fattu una longa strada in pocu tempu di 2,5 anni. Avemu cuncepitu u sistema di chassis, i sistemi meccanichi è elettronichi sò stati sincronizati. A corsa hè stata fatta. U prototipu di u veiculu hè statu pruduttu è pruvatu à l'esteru. "Quandu avemu vistu u tram chì avemu pruduciutu camminendu nantu à i rails, eramu felici cum'è un babbu chì vede u so zitellu marchjà per a prima volta". disse.

Per d 'altra banda, alcune università chì si distinguenu cù e so facultà di ingegneria veneranu à Bursa in i ghjorni à vene per avè infurmazioni nantu à e tappe di produzzione di u tram chì anu vistu in u documentale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*