I travaglii di u passaghju pedonale cumincianu à a Stazione Halkapınar

A Municipalità Metropolitana di İzmir face i dui ponti di trasferimentu chì 14 mila passageri passanu ogni ghjornu in a Stazione Halkapınar, cù scale mobili è ascensori. U travagliu principia u luni 2 d'aprile.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà iniziatu à travaglià per fà u prucessu di trasferimentu più veloce è per eliminà a congestione causata da a densità di passageri in a Stazione Halkapınar, chì furnisce l'integrazione trà u Sistema Suburbanu Aliağa-Menderes è u Metro Izmir. Per questu scopu, seranu custruiti dui passaggi pedonali. 6 escalators seranu custruiti è cuparti nantu à u ponte di trasferimentu trà e stazioni di metro è suburbane. A larghezza di u ponte cresce da 2.60 metri à 4 metri.

U ponte pedonale in acciaio, chì si trova nantu à e linee TCDD è furnisce l'accessu à a biglietteria di a Stazione İZBAN Halkapınar, serà allargatu da 1.85 metri à 7 metri, scale mobili è ascensori seranu custruiti. U smantellamentu di u ponte d'acciaio principia u luni 2 d'aprile di u 2012.

Per prevene a vittima di i passageri durante u smantellamentu è a custruzzione di stu passaghju pedonale in acciaio da u latu Çınarlı, a Direzzione Generale ESHOT urganizerà servizii di ring è trasferimentu serà furnitu.

Fonte : Agenda Locale

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*