U fundamentu di l'opere trà Köseköy-Gebze, l'ultimu ligame di a linea di treni à alta velocità trà Ankara è Istanbul, hè stallatu u marti 3 di marzu, cù a participazione di 27 ministri.

L'autorità travaglianu à piena velocità per l'operazione di treni à alta velocità. U fundamentu di a seccione Köseköy-Gebze, chì hè l'ultimu ligame di u travagliu, serà stallatu u marti 27 di marzu à 15.30 in a stazione di treni Köseköy. cerimonia di inaugurazione; U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım, u Ministru di u Sviluppu Cevdet Yılmaz è u Ministru di l'Unione Europea Egemen Bağış assisteranu. Cù u prughjettu di u trenu d'alta velocità, Ankara-Istanbul serà ridutta à 3 ore è Ankara-Gebze à 2 ore è 30 minuti.

À LA FASE FINALE
A custruzzione di a sezione Eskişehir-Istanbul di a Linea di Treni d'Alta Velocità Ankara-Istanbul, chì hè a più grande linea di treni d'alta velocità in u nostru paese, hè ghjunta à a tappa finale. In u scopu di u prugettu; E cundizioni fisiche è geometriche di a linea Köseköy-Gebze esistente, chì hè stata custruita in u 1890, saranu adattate per l'operazione di treni d'alta velocità. A linea serà circundata è ùn ci sarà micca passaghju à livellu. In più di e mudificazioni di 9 tunnel, 10 ponti è 122 culverts nantu à a linea, seranu custruiti 28 novi canali è 2 passaggi sottu.

124 MILIONI EURO
In u scopu di a custruzzione di a linea, circa 1 milioni 800 mila metri cubi di scavi è 1 milione 100 mila metri cubi di riempimentu seranu realizati. Per a prima volta in e ferrovie di u nostru paese, i fondi IPA di l'UE seranu utilizati in stu prughjettu. U valore di u cuntrattu di 146 milioni 825 mila 952 Euros, 85 per centu di a linea Köseköy-Gebze, 124 milioni 802 mila 059 Euros, serà coperto da l'Unione Europea in u scopu di l'IPA. Cù a rivisione di Arifiye, u prughjettu, chì serà integratu cù Marmaray, chì a so lunghezza tutale diminuirà da 533 à 523 km, hè destinatu à esse cumpletu in 2013.

Fonte: UAV

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*