Invitu à l'apertura di Metro da Aziz Kocaoğlu

Parlendu à a 30a riunione di u Cunsigliu di Coordinazione di u Sviluppu Ecunomicu di Izmir, u sindaco di a Municipalità Metropolitana Aziz Kocaoğlu hà dettu chì crede ch'elli emergeranu brillanti da u prucessu ghjudiziale chì principiarà u 3 d'aprile. U presidente Kocaoğlu hà ancu datu una bona nutizia à i membri di u Cunsigliu: "Apremu l'Università Ege è e stazioni EVKA-3 di İzmir Metro cù una cerimonia à a fine di u mese".
U Cunsigliu di Coordinazione di u Sviluppu Economicu di İzmir si riunì per a 30ª volta. L'8 di marzu, i missaghji di u ghjornu internaziunale di a donna sò stati ancu riflessi in l'agenda di u Cunsigliu. U presidente di u mandatu, Şerife İnci Eren, s'hè lagnatu chì ci era assai pochi membri femminili in u cunsigliu, chì include nomi impurtanti di u mondu cummerciale Izmir. U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà dichjaratu chì a situazione opposta hè sperimentata in a municipalità metropolitana è hà dettu: "E nostre donne facenu un travagliu assai successu in l'alta direzzione di a nostra municipalità è à tutti i livelli. Se u nostru avvenimentu quì era statu una riunione di coordinazione di a Municipalità Metropolitana di Izmir, sta stampa seria 50-50, forse dominata da e donne. Spergu chì sta situazione serà riflessa in u mondu cummerciale in u futuru, è cum'è CEO di e nostre cumpagnie, videremu e nostre donne à u travagliu ".
News Metro İzmir Metropolitan Municipality Mayor Aziz Kocaoğlu hà ancu sparte una felice nutizia cù i membri di u Cunsigliu. Spieghendu chì a Stazione di l'Università è a Stazione Evka-2 cù un tunnel di 250 mila 3 metri, chì formanu a tappa Bornova di u Metro Izmir, seranu messe in serviziu cù una cerimonia chì si terrà à a fine di stu mese, u sindaco Kocaoğlu hà dettu. ch'elli determinanu u ghjornu di l'apertura secondu u statutu di u protocolu chì anu invitatu à a ceremonia è aghjunghjenu: aspittemu ". Esprimendu chì a gestione di u metro hè un affari assai sensibile, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "A gestione di u metro hè un affari assai seriu. Per quessa, parechji ditaglii tecnichi sò rivisitati una volta è più, da l'armunia di i treni è i rails à l'ingaghjamentu d'energia, da a misurazione di u livellu di u sonu à a sicurità in i punti di commutazione, da u cuntrollu di l'elettronica di u veiculu à a signalazione è a cumunicazione. U nostru scopu hè di furnisce u megliu serviziu à i nostri concittadini di Izmir ", disse.
U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir hà dettu: "Apriremu Hatay, İzmirspor è altre trè stazioni in i prossimi mesi è compie a reta di metro cum'è in u Sistema Suburbanu Aliağa-Menderes".

Fonte: Izmir Municipality

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*