Bursaray Respirarà cù Novi Ponti In A Strada di Ankara

A Municipalità Metropolitana di Bursa hà postu i fundamenti di novi ponti nantu à Ankara Road da u Vice Primu Ministru Bülent Arınç è u Sindaco Metropolitanu Recep Altepe.

In u scopu di a fase BursaRay East, chì trasportarà u sistema di ferrovia ligera à Kestel è Gürsu, i fundamenti di i ponti sopra Hacivat, Balıklıdere è Deliçay sò stati posti è i travaglii di riabilitazione di u Ponte Hacivat sò iniziati.

"Hè u nostru onore di risolve i prublemi di Bursa"

U sindaco metropolitanu Recep Altepe hà dettu chì i ponti stretti è vechji, chì sò stati custruiti 60 anni fà è ùn rispondenu micca i bisogni oghje, seranu ricustruiti.

Dichjarà chì Turchia è Bursa si sviluppanu rapidamente, u sindaco Altepe hà dettu: "Travagliemu cù tutte e nostre istituzioni è urganisazioni per fà di Bursa una cità vivable, sana, cuntempuranea, viva, vibrante storica è turistica. Hè un onore per noi di risolve i prublemi di Bursa. A faccia di Bursa cambia cù ciò chì hè statu fattu.
Sindaco Altepe, chì hà datu esempi di l'opere di a Municipalità Metropolitana chì allevianu a cità è i citadini, hà dichjaratu chì u spaziu verde, l'afforestazione, l'arrangiamentu di a piazza è u parcu, a funivia, i travaglii di edifiziu di u serviziu di a municipalità cuntinueghjanu, è chì a custruzzione di u centru di tecnulugia scientifica hà iniziatu è serà apertu in questu annu. Rimarchendu chì quasi 100 strutture sportive sò state custruite oghje, u sindaco Altepe hà dettu chì Uludağ tornerà à u cantiere in i mesi d'estate.

Tempu di trasportu in Bursa

Enfatizendu chì i travaglii ligati à u trasportu cuntinueghjanu intensivamente, u sindaco Altepe hà dettu: "Più di 2,5 edifici sò stati espropriati in 600 anni solu per fà strade, impianti sportivi è parchi. U nostru travagliu incruciate cuntinueghja à un ritmu rapidu. Cumincemu à travaglià prestu nantu à Demirtaş Köprülü Junction. Per d 'altra banda, i travaglii è i prughjetti di u tram in a cità è in u centru di a cità cuntinueghjanu. Cuminceremu u nostru travagliu nantu à a linea T1, chì passerà per u centru di a cità, in 2 mesi.

Nutendu chì l'investimentu più impurtante in u trasportu publicu hè e linee di metro, u sindaco Altepe hà dettu: "Continuemu a custruzzione di a fase Est in BursaRay. Quandu hà finitu, questu serà a prima linea per esse offerta è finita in questu periodu. Cù a linea di 8 km, i travaglii di u sistema ferroviariu in Bursa ghjunghjeranu à a linea di 40 km. In questu modu, puderemu ancu catturà Istanbul ", disse.

U presidente Altepe hà dichjaratu chì i forti investimenti cuntinueghjanu in ogni campu in Bursa è hà dettu: "Prima di a fine di 3 anni, avemu superatu l'investimenti fatti in l'ultimu periodu di 100 milioni di TL. Avemu dettu chì Bursa serà parlatu di questu termini, Bursa serà sempre à l'agenda cù i nostri travaglii ".

Cù novi ponti, a strada ghjunghje à 9 corsie

In quantu à i travaglii di rinnuvamentu di u ponte, u sindaco Altepe hà dettu: "Ampliemu a strada cù 3 ponti di corsia in Hacivat, Balıklıdere è Deliçay cù partenze di 3 corsie, arrivi di 8,5 corsie è un ponte BursaRay di 9 metri in trà. U nostru scopu hè di compie sti custruzzioni à u principiu di l'annu è di principià à uperà u sistema ferroviariu in a primavera di l'annu prossimu. I ponti da esse custruiti quì cum'è cimentu armatu prefabbricatu costanu 19 milioni di TL. In questu cuntestu, a parte chì si estende à u fondu di a Strada di l'Annellu di l'Est in una zona di 3500 metri in Hacivat Creek hè ancu esse riabilitata. À u listessu tempu, i travaglii di arrangiamentu è parcheghju seranu realizati longu u flussu. A migliurà di u flussu costarà ancu 12 milioni di TL. Tutte queste opere costaranu un totale di circa 32 milioni di TL ", disse.
U presidente Altepe hà dichjaratu chì i travaglii in corso di Öztimurlar İnşaat seranu finiti u più prestu pussibule.

Cumplimenti à u Metropolitanu da Arinc
U Vice Primu Ministru Bülent Arınç, invece, hà enfatizatu l'impurtanza di i travaglii di rinnuvamentu di u ponte, in particulare BursaRay è in generale, fatti da a Municipalità Metropolitana per facilità u trasportu è hà dettu: "Felicitate a nostra Municipalità Metropolitana per u so bonu travagliu. Pensu chì questu travagliu hè impurtante per Bursa per esse una cità più vivibile, pacifica è felice ".
Nutendu chì Bursa hè diventata una metropole, Arınç hà dettu: "Bursa hè diventata assai forte. U trasportu hè ancu assai impurtante per una cità è metropoli. Sapemu chì tutti volenu un trasportu più còmode in a so vita di ogni ghjornu. A Municipalità Metropolitana di Bursa compie u so travagliu senza ritardu. Tuttu ciò chì deve esse fattu in quantu à l'urbanismu adattatu à sta cità in Bursa hè statu fattu è hè fattu cù i sforzi di i nostri presidenti precedenti è oghje. Bursa hè diventata una bella cità cù queste opere. Ma crede chì l'uppurtunità di trasportu mudernu chì serà furnita da a custruzzione di questi ponti è l'estensione di BursaRay à Kestel cuntribuiscenu à u nostru populu.

"Semu dopu più servizii à Bursa"
Arınç hà dettu ancu chì Bursa attira sempre più l'attenzione ogni ghjornu chì passa, è hà signalatu l'impurtanza di u prugramma turisticu in u quale u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan farà u discorsu di apertura u 2 d'aprile, dopu à a 22ª Summit di Davos Uludağ. Aghjunghjendu chì Bursa, a cità storica, hà allughjatu opere prima è dopu à l'Imperu Ottumanu, Arınç hà dettu: "Credu chì esse una cità industriale è esse u 4u in a pupulazione cuntribuiscenu à Bursa. Bursa, cù una pupulazione di 2700 mila, mantene a so pusizioni cù 18 diputati. Questu revela ancu a nostra robusta struttura di pupulazione. Cume facemu oghje, cercheremu di serve più Bursa ".

"Bursa serà una cità per esse fieru"
U guvernatore Şahabettin Harput, invece, hà dettu chì Bursa hè una di e cità locomotive chì cresce rapidamente cù ogni ghjornu chì passa è hà dettu: "Bursa hè una cità di pace induve tutti volenu campà. Avemu da travaglià dura per fà sta cità una di e cità di visione di u nostru paese. Bursa, chì hè una cità muderna cù tutte e so infrastrutture è ancu di priservà u so verde, l'identità è a storia, diventerà una cità per esse fieru ".

Notizie di trasfurmazioni urbane di 50 XNUMX residenze da Keskin
U sindaco di Yıldırım, Özgen Keskin, hà datu infurmazioni nantu à u prughjettu di trasfurmazioni urbane, chì hè in preparazione dapoi 2 anni, è hà dettu chì anu da principià u prughjettu di trasfurmazioni urbane di 50 mila case da esse custruitu in u distrittu u 4 d'aprile. Nutendu chì Bursa respira cù i servizii di trasportu, cum'è in tutte e zone, Keskin hà ringraziatu u sindaco metropolitanu Recep Altepe per e so firme in u trasportu in Bursa.
Dopu à i discorsi, u Vice Primu Ministru Arınç, u presidente Altepe è i membri di u protocolu pusonu i basi per a riabilitazione di Hacivat Creek. Dopu, Arınç andò à i Scouts Voluntarii di a Città di u Club Metropolitan Belediyespor, chì anu assistitu à a ceremonia, è hà parlatu cù i zitelli per un pezzu. sohbet hà fattu.
Deputati, sindaci di distrittu, membri di u cunsigliu provinciale, membri di u cunsigliu, burocrati di a municipalità metropolitana, membri di u partitu è ​​parechji citadini anu participatu ancu à a ceremonia è sustene u travagliu di a municipalità metropolitana.

Fonte: News

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*