Sakarya Rail Systems puderia diventà un centru di produzzione

U Sicritariu Generale di l'Agenzia di Sviluppu di Marmara Orientale (MARKA), Erkan Ayan, hà dettu chì una Zona Industriale Organizzata Specializzata in Sistemi Ferroviari puderia esse stabilita in Sakarya.

Ayan hà dichjaratu chì in a Strategia Turca di Trasportu è Comunicazione, hè destinatu à impone un obbligu di almenu 50 per centu di cuntenutu domesticu aumentendu l'aiuti statali à l'imprenditori per u sviluppu di "tram di strada, metro, metro ligeru, monorail, trenu à alta velocità. set, tecnulugii di tunnel è tecnulugii di treni magneticu ". Hà dichjaratu ch'elli stanu circannu di assicurà a localizazione in tutte e fasi di pre-produzione cum'è u sviluppu di u produttu, l'aumentu di a tarifa di parti domestiche, è u disignu-sviluppu-prototipu-mold in novi prughjetti. Ayan hà nutatu chì quandu e proiezioni di u sistema ferroviariu attuale di u guvernu è di i guverni lucali sò valutate, u publicu hè previstu di spende 2023-70 miliardi di TL in u settore ferroviariu per u 100. Dichjarà chì Sakarya hè apparsu cum'è a cità più vantaghjina è u centru di attrazione in tuttu u paese, in particulare in a produzzione di vagoni, EMU è DMU, ​​​​si sarà stipulatu chì u 50 per centu di l'investimentu serà domesticu, Ayan hà dettu chì u stabilimentu di a Zona Industriale Organizzata di Sistemi Ferroviari in Sakarya farà una cuntribuzione significativa à u sviluppu durevule di a regione è di u paese. Ayan hà dichjaratu chì a localizazione di i sistemi ferroviari è a subindustria di i sistemi ferroviari è u raggruppamentu cum'è un campu di cumpetenza cù un approcciu innovativu è competitivu porterà grandi guadagni à Sakarya è u paese.

Esprimendu chì Sakarya hà caratteristiche assai impurtanti quandu u Potenziale di Clustering è Specializazione di u Settore Ferroviario hè evaluatu, Ayan hà dettu; "U fattu chì parechji elementi chì l'industria hà bisognu sò attualmente pruduciuti in Sakarya. Concentrazione di machini-equipaggiu è sub-industria di l'automobile chì sustene u settore in a regione. U locu geo-strategicu vantaghju di Sakarya per e ferrovie, u fattu chì a produzzione di veiculi ferroviari per esse pruduciutu per l'usu urbanu dipende da i paesi stranieri è chì serà sustinutu da u statu. Tutti questi sò grandi vantaghji per Sakarya ".

Dichjarà chì l'impurtanza data à u settore ferroviariu hè cresciutu in u mondu sanu, Ayan hà dettu: "Perchè e ferrovie sò l'unicu tipu di trasportu chì include suluzioni alternative à i prublemi basi cum'è a mobilità, a densità di trafficu, l'accidenti di trafficu è l'ambiente. Cù u sviluppu di a gestione di treni d'alta velocità, e ferrovie anu avutu un mercatu impurtante in u trasportu di passageri. In questu mercatu, e ferrovie sò diventate una alternativa preferita à l'autostrade è e compagnie aeree. I paesi chì miranu à a continuazione di sti sviluppi pusitivi anu cooperatu per stabilisce rete internaziunali è corridori cum'è Trans-Europe è Trans-Asia, è ancu per assicurà l'integrazione cù altri modi di trasportu, è anu pigliatu decisioni impurtanti in questa direzzione. Inoltre, postu chì u tipu più vantaghju di sistemi ferroviari in u trasportu publicu urbanu, sta zona mostra ancu u potenziale di sviluppu intensivamente.

Esprimendu chì a produzzione di a linea ferroviaria è l'approvvigionamentu di i veiculi ferroviari aumenteranu per u settore in cunfurmità cù l'obiettivi di a Strategia di Trasportu è Comunicazione Turca, Ayan hà dettu: "In questu cuntestu, u parcu di veiculi rimorchiati è rimorchi esistenti hè previstu di rinnuvà è 180 YHT. Sets, 300 Locomotive, 120 EMU, (Si dice chì 24 DMU (settu di treni elettrici), (set di treni diesel) è 8 mila vagoni seranu furniti. Frà questi, in particulare Türkiye Vagon Sanayii A.Ş., chì a so pruduzzione di Wagon, DMU, ​​​​EMU si trova in Sakarya. (TÜVASAŞ) è EUROTEM d'origine sudcoreana è uni pochi di imprese più chjuche. Serà integratu cù altri studii di clustering è TÜLOMSAŞ in Turchia, è i vagoni è i treni seranu previsti da a regione Sakarya. L'effettu di a subindustria creà ancu un effettu multiplicatore ".

Fonte: Haber fx

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*