Centinaie di passageri, affidati à i citadini femini.

Ci sò solu 8 cunduttori femini in Gaziantep, è cuntribuiscenu à i bilanci di a famiglia purtendu centinaie di passageri ogni ghjornu.

E donne chì travaglianu cum'è dispatchers in u Sistema di Ferrovia Ligeru di a Municipalità Metropolitana di Gaziantep anu dettu chì amavanu u so travagliu. Dichjarà chì furnianu un trasportu sicuru per centinaie di persone aduprendu tramvii, i cunduttori femini anu dichjaratu ch'elli anu dimustratu ciò chì puderanu fà è cuntribuitu à i so bilanci di famiglia. Dichjarà ch'elli sò stati accolti cun grande interessu, soprattuttu da e donne, i cunduttori spiegà chì anu utilizatu u tram in modu sicuru è lentamente.

Beyza Atmacalı, mamma di un zitellu, chì hà dettu ch'ella hà travagliatu cum'è dispatcher femminile per circa un annu, hà dettu: "In u ghjornu internaziunale di a donna, cunziddi chì e donne travaglianu in cundizioni un pocu più dure in una sucità induve l'omi è e donne travaglianu ugualmente, avemu ancu aduprà u tram. Semu 1 amichi femine quì. Ci sò aspetti di u travagliu chì sò sia piacevuli è difficili. U nostru populu di Gaziantep cumencia à abituà à noi. E donne è e famiglie chì guidanu i tramvii chì usemu sò più sicuri. Cum'è parte di u sistema ferroviariu in Gaziantep

Sò fieru di travaglià. "In più di u successu di e nostre corse, i citadini anu ancu esse attenti", disse.

Semra Mermer, mamma di dui figlioli, chì hà nutatu chì ama u so travagliu, hà dettu: "Quandu aghju intesu per a prima volta chì u tramvia seria messu in serviziu, puderia fà?" Aghju pensatu. Avemu ghjuntu finu à quì sopra à tutte e difficultà. Sò assai felice di travaglià in u sistema di ferrovia leggera di a Municipalità Metropolitana di Gaziantep. U nostru travagliu hè difficiule è piacevule. Felicitate u ghjornu internaziunale di a donna da quì. Almenu pensu chì aghju libertà finanziaria. L'2 di marzu, chì hà fattu chì i prublemi di e donne sò purtati à l'agenda più intensamente
Dunque, vogliu chì tutte e donne applicà per tali corsi è guadagnà a so libertà ecunomica. Sò una mamma di i zitelli 2. A mo moglia hà un grande sustegnu in questu sensu. Quandu avemu principiatu à travaglià, avemu attiratu l'attenzione di tutti. Tutte e donne ci felicitanu per avè realizatu un compitu difficiule. "Cum'è piloti femminili, simu più attenti", disse.

Surghjente: http://www.haber50.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*