GEKA hà furnitu 100 per centu di sustegnu à u prughjettu nantu à a preparazione di a fattibilità di a cunnessione ferroviaria prevista per esse custruitu trà Milas OSB è Güllük Port.

U centu per centu di sustegnu di cuncessione hè statu furnitu à unu di i dui prughjetti creati da a Càmera di Cummerciu è Industria di Milas per prufittà di u sustegnu di cuncessione di l'Agenzia di Sviluppu di l'Egeu Meridionale. U prughjettu, chì prevede un studiu di fattibilità per a cunnessione ferroviaria trà Milas OSB è Güllük Port, hè statu unu di i prughjetti 82 chì anu ricevutu supportu di cuncessione trà 16 applicazioni di prughjettu fatte à GEKA in questu termini. GEKA hà accunsentutu à furnisce 57% di sustegnu di cuncessione à u prughjettu di fattibilità ferroviaria di MITSO per un valore di 300 mila XNUMX TL.

U MITSO hà preparatu dui prughjetti per prufittà di u sustegnu di GEKA in questu mandatu. Unu di i prughjetti prevedeva un studiu di fattibilità per u trasportu di i prudutti pruduciuti in l'OSB à u portu per ferrovia, fendu una cunnessione ferroviaria trà Milas OSB è Güllük Port. U secondu prughjettu hà u scopu di fà un inventariu di tutti i posti di travagliu in Milas.

Per furnisce un sustegnu di cuncessione in questu termini, GEKA hà decisu di furnisce un sustegnu di cuncessione à 82 prughjetti per via di l'eliminazione di un totale di prughjetti 16 da e pruvince di Denizli, Aydın è Muğla. U prughjettu di MITSO, chì ammonta à 57 mila 300 TL in totale, chì prevede un studiu di fattibilità per a custruzzione di una ferrovia trà OSB è u portu di Güllük, hè statu appruvatu da GEKA è hè statu accettatu di furnisce 100 per centu di sustegnu à u prugettu.

A gestione di GEKA hà dumandatu à a direzzione di MITSO di dumandà à l'istituzione in 15 ghjorni per u prughjettu sopra citatu in una lettera mandata à MITSO.

Enver Tuna, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di MITSO, hà ricurdatu chì MİTSO hà ricevutu un sustegnu di 195 mila 583 TL da GEKA per u prughjettu di u sviluppu di a forza di travagliu è l'aumentu di l'esportazioni in l'acquacultura interna l'annu passatu. Tuna hà dettu ancu chì l'annu passatu, in u scopu di u Prughjettu Leonardo da Vinci di l'UE, 33 mila 320 Euro di sustegnu di cuncessione sò stati ricevuti per u prugettu di furmazione di i novi recrutati è disoccupati cum'è persunale di esportazione in i posti di travagliu in Milas. di e so applicazioni, chì include u studiu di fattibilità per a creazione di una cunnessione ferroviaria trà Milas OSB è Güllük Port, hè stata accettata da GEKA è hà u dirittu di riceve un sustegnu di cuncessione di 100 per centu. Enver Tuna hà dettu: "Ognunu di i nostri prughjetti sò prughjetti chì aprenu l'orizzonte di Milas, esse benefica per a so ecunumia è u sviluppu, è creanu un valore aghjuntu. Da avà, esploreremu ogni tipu di pussibulità è preparà novi prughjetti novi. Cum'è MITSO, cumpiendu u nostru duvere di pionieri per u sviluppu è u sviluppu di Milas ".

Fonte: News

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*