Moving Tüvasaş Dibattiti

U presidente di a Cummissione Parlamentaria d'Investigazione di i Diritti Umani è u deputatu di u Partitu AK Sakarya Ayhan Sefer Üstün hà dichjaratu chì vulianu fà di TÜVASAŞ una marca mundiale è anu dettu chì vulianu offre a so terra à u benefiziu di a cità dopu chì TÜVASAŞ si trasferì in u distrittu Ferizli.

Üstün hà infurmatu à u currispundente AA chì a pupulazione di Sakarya hè basatu annantu à 1 milione è chì travaglianu in diversi prughjetti chì allevianu a cità.

Üstün hà dettu chì e strutture industriali in a cità devenu esse spustate fora di a cità.

"Questa hè a logica applicata in tutte e cità. Perchè l'industriale in Istanbul vene à Sakarya da Istanbul oghje? Siccomu l'instalazioni industriali sò stati in a cità, TÜVASAŞ hè stata ancu in a cità. Mentre parlava cù u Ministeru di i Trasporti di u sistema ferroviariu, u nostru Ministru di i Trasporti Binali Yıldırım hà dettu; Ellu disse: "A nostra fabbrica hè stata quì, è l'industria di i vagoni hà bisognu di sviluppà in Sakarya, ma ùn pò micca espansione nantu à una terra cusì stretta, allora purtemu fora". Nantu à a quistione di "Induve duvemu purtari lu", disse: "Duve esse vicinu à u portu è a linea di ferrovia". Quandu avemu vistu a mappa inseme, l'idea hà sviluppatu chì a Zona Industriale Organizzata Ferizli seria appruvata perchè hè vicinu à u portu è à u latu di a ferrovia.

Ùn si tratta micca solu di TÜVASAŞ. Siccomu TÜVASAŞ serà spustatu, EUROTEM, in quale TCDD hè un cumpagnu accantu à TÜVASAŞ, serà ancu spustatu. In più di questu, TÜVASAŞ hà parechji subcontraenti, quelli subcontraenti veneranu ancu quì ".

Rimarchendu chì l'industria pò sviluppà più se e strutture industriali cunnesse sò situate nantu à a stessa terra, Üstün hà dettu chì cù a trasferimentu di TÜVASAŞ à Ferizli, i subcontraenti in Derince, Pamukova, Sapanca è Arifiye andaranu ancu quì è l'industria di i vagoni hà da andà. emerge..

"Semu esposti à accusazioni estremamente ingiuste cum'è s'elli anu da vende", disse Üstün, aghjustendu: "Quandu era un diputatu, anu fattu e stesse accuse 10 anni fà prima di pusà nantu à a mo sedia. Anu dettu: "Privatizzaranu TÜVASAŞ". Tuttavia, TÜVASAŞ ùn hè micca statu privatizatu è hè diventatu avà una marca globale. Custruemu vagoni per parechji paesi, vulemu fà di TÜVASAŞ una marca mundiale, è vulemu offre a so terra à u benefiziu di sta cità. Cum'è avemu fattu a terra di l'Attrezzatura Agricola dispunibile à a ghjente di sta cità, a terra di u stessu serà dispunibule per a ghjente di Sakarya. Dunque, sustenemu stu prughjettu in questu quadru. Dicu sempre à quelli chì pensanu chjucu in questu cuntestu: "Per piacè venite, se pensate à Sakarya, pensate in grande".

- Funzioni di u sistema di ferrovia leggera -

Dichjarà chì sustenenu ancu u prughjettu di u sistema di ferrovia leggera di a Municipalità Metropolitana di Sakarya, Üstün hà dichjaratu chì u prugettu risponde à e dumande di tutti.

Indittendu chì u sistema ferroviariu serà ancu capace di ghjunghje in diverse regioni cù u prugettu, Üstün hà dettu: "Lasciate esse un sistema di ferrovia ligera, ma a stazione ferma in locu". Avà a stazione ferma in u locu. Dunque, hè un prughjettu chì scuntrà à tempu l'obiezioni di quelli chì l'oghjenu è risponde à i bisogni di quelli chì dicenu "ci hè un prublema di trafficu". Hè un prughjettu chì alimentarà a linea trà Adapazarı è Istanbul è integrarà altri distretti in questa linea. Hè per quessa chì mi importa ", disse.

Enfatizendu chì a linea Adapazarı-Haydarpaşa hè stata riabilitata, Üstün hà cunclusu e so parolle cusì:

"Certe volte sentu, si dice:" L'Ak Parti alza u trenu à Adapazarı-' No. Ak Parti accelera u trenu Adapazarı da 60 chilometri à 180-200 chilometri. Passarà ancu sottu à u mare. Fendu cusì, ricevemu occasionalmente critiche negative da l'uppusizione. Ùn accettemu micca questi. Stu prughjettu hè assai impurtante per Sakarya, u sustenemu, è ringraziemu u sindaco di a municipalità metropolitana per avè pensatu à un tali prughjettu è stabilisce un dialogu cù u ministeru ".

Fonte: News

 

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*