U Cumitatu Parlamentariu di Investigazione di i Diritti Umani hà visitatu Tüvasaş

ora di trenu naziunale in Tuvas
ora di trenu naziunale in Tuvas

Presidente di a Cummissione d'Investigazione di i Diritti Umani di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia Ayhan Sefer ÜSTÜN, Presidente di u Sub-Comitatu di Rifugiati, Samsun Deputy Cemal Yılmaz DEMİR, membri; U deputatu di İzmir Hamza DAĞ, u deputatu di Kahramanmaraş Nevzat PAKDİL è u deputatu di Istanbul Atila KAYA anu visitatu TÜVASAŞ. Accolti da u Direttore Generale di TÜVASAŞ, İbrahim ERDİRYAKİ, l'invitati anu visitatu a fabbrica è anu ricevutu informazioni dettagliate nantu à u funziunamentu di a fabbrica è u Trenu Diesel prodottu.

U presidente di a Cummissione, Ayhan Sefer ÜSTÜN, hà dichjaratu ch'elli eranu assai soddisfatti di l'ospitalità dimustrata à Sakarya, induve hè venutu à osservà i prublemi di i rifuggiati cù i membri di a cumissioni, è hà dettu: "Avemu ancu visitatu Sakarya. per vede i rifuggiati in situ è ​​per preparà un rapportu. In l'entrevista chì avemu fattu, avemu vistu chì i nostri invitati eranu soddisfatti di l'interessu mostratu è u travagliu fattu. Questu ci hà ancu fattu felici. Eliminà e difficultà chì i rifuggiati affrontanu è furnisce l'opportunità hè un prughjettu di sensibilizazione suciale per tutti noi. continuò.

U direttore generale di TÜVASAŞ, İbrahim ERDİRYAKİ, hà dichjaratu ch'ellu era assai cuntentu di a visita è hà sottolineatu chì l'attenzione sensibile nantu à u prublema hè un indicatore di l'ospitalità di Sakarya. ERTIRYAKİ hà cuntinuatu e so parolle cusì: "In più di u significatu ecunomicu di basa di TÜVASAŞ per Sakarya, hè una necessità di a nostra missione è visione per esse in dialogu è cooperazione cù i nostri amministratori cintrali è lucali in ogni tipu di prughjetti da esse sviluppati in altre zone di sta cità induve campemu tutti.

Videmu i nostri rifuggiati cum'è i nostri invitati. Hè ancu impurtante per noi chì ponu guidà a so vita in modu sanu è pacificu. Semu pronti à fà u nostru megliu in termini di opportunità per esse offerti à i nostri invitati ". U presidente è i membri di a Cummissione, in presenza di u direttore generale di TÜVASAŞ, İbrahim ERDİRYAKİ, anu ringraziatu una volta à tuttu Sakarya è hà finitu a so visita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*