U sindaco di Düziçi Ökkeş Namlı: U sognu di una funivia à a muntagna Düldül si avvera

funivia okkes namli
funivia okkes namli

U sindaco di Düziçi Ökkeş Namlı, chì hà fattu una dichjarazione pocu fà cum'è un telefericu à a muntagna Düldül, My Dream, hà dettu chì e coordenate sò state date per a preparazione di u prugettu.

Dichjarà chì u sognu pò esse realizatu cù u travagliu efficace è a realizazione di u prugettu, u sindaco di Düziçi Ökkeş Namlı hà dettu: "Aghju ancu infurmatu à u nostru stimatu guvernatore è deputati regiunale nantu à u prublema. Anu ancu sustene. Per a preparazione di u prugettu, e coordenate di i punti di partenza è di fine di a funivia sò state richieste da a muntagna Düldül. À a fine di u prugettu, applicàremu à DOĞAKA, chì sustene tali prughjetti. Chjamà una funivia per a muntagna Düziçi Düldül significa ingressu per u turismu Osmaniye è Düziçi, significa prumuzione, significa una nova zona di cummerciale ".

U funevale hè u nomu generale datu à a pietra appesa chì hè cunnessa tra dui posti chì sò allungati in l'aria, in una o più corde di acciaio. I cableri funzionanu cù u principiu di l'ascensore, ma ponu andà à punti assai alti da u pianterreno, cum'è un elicottu, soprattuttu quandu attraversanu a valle.

A funivia hè stallata trà alture difficiuli di ghjunghje. Ci sò ancu quelli chì esistenu sopra un mare o un strettu. I lochi induve i telefunini sò stallati sò e regioni chì sò assai difficiuli o assai caru per ghjunghje per terra, ferrovia è mare. U telefuninu stabilitu trà dui certi punti in tali regioni hè utilizatu per a trasmissione di persone o materiali. I telefunini induve e persone sò trasportate sò custituiti da cabine di passageri suspesi nantu à cordi d'acciaio. - U mo Doz

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*