Divertimentu in funivia di i calciatori di Beşiktaş è u Campu d'Austria di Beşiktaş

Campu d'Austria di Beşiktaş: In Beşiktaş, i ghjucatori di football anu scalatu a muntagna alpina di 2 metri in funivia. Cuntinuendu a preparazione per a stagione in a cità di Lienz, in Austria, i ghjucadori di football di Beşiktaş si sò divertiti arrampicantu a muntagna Alp alta 778 metri in funivia è scendendu cù una sola slitta elettrica dopu a furmazione matina.

Mentre scendenu cù u sled chjamatu Rodler, chì s'assumiglia à i carri elettrici chì si movenu nantu à rails curvi in ​​i parchi di divertimentu in i Lienzer-Bergbahn Facilities, certi ghjucadori di football anu fattu un frenu bruscu è lasciavanu i so amichi in una situazione difficiule, causando imaghjini interessanti. Siccomu u cunduttore cuntrola a vitezza di u veiculu nantu à u sled elettricu unicu postu, da u tempu à u tempu, i ghjucatori di football si scontranu per divertimentu, causendu accidenti di catena. Hè statu osservatu chì alcuni di i ghjucadori di football, chì si divertenu cù u funiculu è u sledge elettricu per duie ore, anu compru uni pochi di biglietti è sbarcò ripetutamente.

L'entrenatore Slavan Bilic ùn hà micca participatu à u funiculu è u sled fun di i ghjucatori. I ghjucadori bianchi è neri sò stati accumpagnati da assistenti coach, outfitters è altri ufficiali di u club.

A DURATA DI CAMPI allargata

Hè statu infurmatu chì u campu austriacu di a squadra negra è bianca hè stata allargata finu à u 2 d'aostu, nantu à a dumanda di u coach Slavan Bilic.

Beşiktaş disputerà altre trè partite amichevuli in questu tempu. E squadre bianche è nere affronteranu a squadra Simurg di l'Azerbaijan u 24 di lugliu à u Dolamiten Stadium in a cità di Lienz. Beşiktaş affronterà l'Inghilterra Southhamton u 27 di lugliu in u Lind Stadium di Villach, è ghjucherà contr'à a squadra italiana di Palermo in u stessu stadiu u 31 di lugliu in a quinta partita amichevule.

A squadra di football di Beşiktaş, chì hà da ghjucà l'ultimu partitu amichevule cù a squadra Laçin da l'Albania u 2 d'aostu in u campu d'Austria, abbandunà l'Austria u stessu ghjornu per vultà in Turchia dopu a partita.