Invensys Rail Dimetronic mudernizza i sistemi di segnalazione è ATC di e linee Suburbani brasiliani.

Invensys Rail Dimetronic dirige u cunsorziu chì mudernizza è migliurà i sistemi di signalazione è ATC di e linee suburbane 8, 10 è 11 in São Paulo, Brasile.

Invensys Rail Dimetronic sta stallà u sistema SIRIUS, un sistema di cuntrollu di trenu basatu in cumunicazione (CBTC), nantu à trè linee suburbane, inseme cù materiali rotanti è interlockings elettronichi WESTRACE, mutori di switch elettrici è signali LED.

Per minimizzà l'interruzzione di u serviziu durante i travaglii di migliione, u novu sistema serà cuncepitu è ​​installatu per pudè travaglià cù u sistema di signalazione esistente finu à ch'ellu hè cumplettamente installatu è operativu. Sta metodulugia di travagliu hè stata ancu aduprata da Invensys Rail in altre metri in diverse parti di u mondu, chì dimustranu a capacità di a cumpagnia di furnisce cù successu prughjetti cumplessi in termini accordati minimizendu l'impattu nantu à u serviziu per i passageri.

Queste trè linee suburbane sò possedute è operate da Companhia Paulista de Trens Metropolitanos (CPTM). A 8ª linea hè 35 km di lunghezza è custituita di 20 stazioni, a 10ª linea hè di 37 km è custituita di 16 stazioni, è a 11ª linea hè 50 km è custituita di 16 stazioni. Inseme, sti trè linee furnisce u serviziu cù 136 treni è veiculi di mantenimentu per più di un milione di passageri à ghjornu à settimana.

Surghjente: 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*