L'intercambiu Evka5 in Izmir hè 30 per centu cumpletu

A custruzzione di a junction di u ponte Evka2011, chì a fundazione hè stata stabilita in settembre 5 da a Municipalità Metropolitana di Izmir, hè stata finita à un ritmu di 30 per centu. Nantu à u ritornu à Evka5, sò stati custruiti mura di sustegnu è crucivia nantu à Anadolu Caddesi. A produzzione di cimentu armatu cuntinueghja in a sezione di cunnessione di a Zona Industriale Organizzata İzmir Atatürk (IAOSB). A municipalità, chì hà pagatu a tassa di espropriazione di 26 milioni 331 mila lire per stu prughjettu, hà pensatu à mette in serviziu u ponte di junzione in u prossimu vaghjimu, cù un costu di circa 40 milioni di lire, cumprese a custruzzione è u paisaghju.

Cù l'attraversu di u ponte messu in serviziu, i veiculi chì venenu da Evka5 puderanu passà sopra a junction clover senza interrompe Anadolu Caddesi è u sistema ferroviariu, à Ata Sanayi Sitesi è IAOSB. In novu, e vitture chì venenu da Evka5 è İAOSB puderanu passà in a direzzione di Aliağa è u centru di a cità senza tagliate Anadolu Caddesi. Clover Junction, chì serà cunnessu à a Stazione Egekent, custruita in u scopu di u Sistema Suburbanu Aliağa-Menderes, furnisce ancu a distribuzione di i passageri chì utilizanu u sistema ferroviariu da a stazione di trasferimentu quì à a cità in autobus.

Per d 'altra banda, a junction di u ponte Ulukent, chì hè stata custruita da a Municipalità Metropolitana per u trasportu ininterrottu annantu à Anadolu Caddesi, hè ancu avanzata. Stu investimentu hè previstu per esse messu in serviziu l'annu prossimu.

Fonte: Cihan News Agency

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*