Turchia Industria di Vagoni Ferrovii iracheni riceve Ordine

ora di trenu naziunale in Tuvas
ora di trenu naziunale in Tuvas

U Direttore Generale di Ferrovie Irakiani R. Yusuf Abbas hà dumandatu à Türkiye Vagon Sanayi A.Ş (TÜVASAŞ) di aghjunghje 14 vagoni novi à i 30 prughjetti di vagoni chì hà fattu in u so paese, è di aghjunghje un trenu diesel.

Abbas hà visitatu u Direttore Generale di TÜVASAŞ İbrahim Ertiryaki. Abbas, chì hà ancu visitatu a fabbrica, hà ricevutu infurmazioni nantu à i prughjetti di 14 vagoni per i Ferrovie Irakiani è hà dumandatu chì 30 vagoni novi sò aghjuntu à l'accordu. Mostrendu un grande interessu in i primi treni diesel domestici pruduciuti da TÜVASAŞ, Abbas hà dumandatu a produzzione di 6 serie di treni diesel per e Ferrovie irachene.

Enfatizendu chì a riunione hè stata assai benefica per e duie parte, Abbas hà dettu: "TÜVASAŞ hè un stabilimentu di produzzione assai grande è hè una chance per i Ferrovie irachene di avè una tale facilità operante in u nostru vicinu vicinu. Vulemu fà un accordu cù TÜVASAŞ per aghjunghje 14 più à 30 vagoni da esse pruduciuti da TÜVASAŞ, chì pudemu discrive cum'è a prima tappa di u nostru travagliu, è per impurtà 6 serie di treni Diesel ". disse.

İbrahim Ertiryaki, Direttore Generale di TÜVASAŞ, hà dichjaratu ch'elli ponu travaglià inseme cù e Ferrovie Iraqi in novi prughjetti. Ertiryaki hà nutatu i seguenti: "Pensu chì avemu fattu un prugressu rapidu in u prugettu cù una relazione di fiducia mutuale in pocu tempu. Hè vistu chì i Ferroviari Iraqi sò ancu soddisfatti di sta velocità. Noi, cum'è TÜVASAŞ, valutemu attentamente l'opportunità di esportazione sia per u paese sia per l'economia di a cità è agisce per aumentà a quota di mercatu di TÜVASAŞ. Cù a nostra cumpetenza tecnologica, a nostra cunniscenza è u putenziale di forza di travagliu, cuntinuemu u nostru scopu di diventà una "marca mundiale" in a produzzione di vagoni di passageri cù passi fermi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*