U clima fretu ùn hà micca affettatu i servizii di funivia in Bursa

U trasportu à Uludağ, unu di i centri impurtanti di u turisimu invernale, ùn hè statu disturbatu malgradu u fretu minus 15 gradi. A funivia trasportava i vacanzieri chì vulianu cullà in cima, prima à Kadıyayla è dopu à Sarıalan. I turisti arabi anu avutu mumenti interessanti à l'internu di a funivia in a nevicata fredda è pesante.

U grossu di a neve in Uludağ hà righjuntu 3 metri è 60 centimetri. Mentre a neve pesante hà affettatu negativamente a vita, a Municipalità Metropolitana ùn hà micca disturbatu i servizii di funivia. A funivia, chì operava fora di e tempeste intense, hà purtatu gruppi di 40 persone à Uludağ. A forte nevicata attrae u più l'attenzione di i turisti arabi. I turisti chì andavanu à Uludağ cum'è un gruppu recitavanu coppie arabe nantu à a funivia.
A bandiera turca congelata in Kadıyayla hè stata pulita da i funzionari è agitata di novu. I turisti arabi anu dettu ch'elli anu vistu neve per a prima volta è chì era piacevule per andà in funivia. A temperatura di l'aria in Uludağ hè trà minus 12 è minus 15 gradi.

Fonte: Avvenimentu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*