Trenu d'Alta Velocità - YHT

Ankara Eskişehir Prezzi di i biglietti di trenu d'alta velocità Ore di spedizione è orari di spedizione
Ankara Eskişehir Prezzi di i biglietti di trenu d'alta velocità Ore di spedizione è orari di spedizione

A custruzzione di a sezione Eskişehir-Istanbul di a Linea di Treni d'Alta Velocità Ankara-Istanbul, a più grande linea di Treni d'Alta Velocità (YHT) di Turchia, hè ghjunta à a so ultima tappa. A fundazione di a sezione Köseköy-Gebze di a 2ª tappa Eskişehir-İstanbul hè stata posta in a Stazione Ferroviaria di Köseköy in u distrittu di Kartepe di Kocaeli, cù a participazione di u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım, Ministru di l'Unione Europea Egemen Bagis è Ministru. di Scienza, Industria è Tecnulugia Nihat Ergün. Un accordu bilaterale per u prughjettu di riabilitazione di a linea ferroviaria Karabük-Zonguldak hè statu ancu firmatu in a ceremonia. Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım hà dettu chì u Prughjettu Köseköy Gebze ùn hè micca una grande parte di u Prughjettu Ankara-Istanbul tutale, chì copre solu. 56 chilometri.

Yıldırım hà dettu chì parechje parte di a sezione di 470 km di u prugettu sò digià custruiti o sò stati cumpletati.

Esprimendu chì vulianu sparte perchè anu sentitu a necessità di fà una cerimonia separata quì, u Ministru Yıldırım hà cuntinuatu cusì: "Avemu fattu un travagliu esemplare quì. Stabbilimu una cooperazione significativa trà l'UE è a Turchia prima di aderenza piena. Attachemu una impurtanza particulare à stu prughjettu postu chì hè u primu prughjettu è u più grande prughjettu di sustegnu finanziariu à quale l'UE hà furnitu un sustegnu finanziariu in un unicu prughjettu prima di l'adesione. Perchè u sviluppu di sti ferrovie significa rinfurzà e cunnessione micca solu di Turchia, ma ancu di u Caucasu, micca solu di l'Asia Centrale, ma ancu di l'Europa. Da l'Europa à i Balcani, da quì à l'Anatolia. L'integrazione europea-asiatica diventerà ancu più forte. In questu sensu, a transizione di Turchia vinarà in prima. In un certu sensu, prima di l'unione trà l'UE è a Turchia, avemu preparatu sta unione cù ferrovie è strade. Questu hè u travagliu di cooperazione più visibile è durabile trà Turchia è UE in un sensu veramente cuncrettu. Dunque, attribuimu una impurtanza speciale à questu. "U Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì tutti cunnosci l'investimentu fattu in ferrovie per l'ultimi 9 anni.

Yıldırım hà rimarcatu chì e ferrovie di Turchia, induve nisuna unghia hè stata martellata in 50 anni, anu coperto 135 km à l'annu, è enfatizatu chì questu hè un record in a storia di a Republica. Dichjarà chì e ferrovie sò u simbulu di l'indipendenza è di u futuru, Yıldırım hà nutatu chì u Primu Ministru hà dettu: "I ferrovii risusciteranu di novu, portanu u pesu di stu paese, è nisun sacrificiu serà risparmiatu per questu".

Ùn hè micca abbastanza per custruisce l'infrastruttura di e ferrovie, "chì deve esse fattu?" Yıldırım hà dumandatu è hà dichjaratu chì era ancu necessariu di stabilisce l'industria domestica di a ferrovia. Dichjarà chì stanu travagliendu per questu, u Ministru Yıldırım hà cunclusu u so discorsu cusì: "E ferrovie è l'autostrade sò diventate più avanzate in parechje zone cà l'ultimu gruppu di paesi chì sò entrati recentemente in l'UE. Türkiye, cù e so strade è infrastrutture d'alta velocità divise, hè avà pronta à entre in l'UE. Ch'ella sia in a UE o micca, cuntinuemu sti investimenti senza rallentà per a felicità di u nostru populu è l'avvene di u nostru paese. Tuttu u mondu deve sapè chì Türkiye ùn hè micca un paese chì hè un pesu per l'UE, ma un paese chì sparterà u pesu di l'UE. A storia di Turchia hè piena di esempi di questu. I nostri amichi ùn deve micca preoccupatu, Turchia hè un paese chì hà sempre aduttatu a spartera è a sulidarità cum'è u so mottu, è in questu modu hà sempre riesciutu à esse un elementu di stabilità in a so regione. Oghje, parlemu di una infrastruttura chì hà equipatu u paese cù e strade da u punente à u livante, da u nordu à u sudu, cù 9 mila 15 km di strade divise in l'ultimi anni 300, divisu e strade, è una vita unita è u paese.

AMU FATTU I PROGETTI DI SOGNU REALI UN HABITU

U Ministru per l'Affari di l'UE, Eğemen Bagis, hà dettu ancu chì a fundazione hè stata stabilita per fà a linea Köseköy-Gebze, custruita 122 anni fà in u 1890, adattata per l'operazione di u Trenu d'Alta Velocità, prutegge cusì l'eredità di i nostri antenati.

Dichjarà chì anu fattu l'abitudine di realizà prughjetti di sognu, u Ministru Bagis hà cuntinuatu cusì: "Sperendu, compieremu un altru prughjettu di sognu, u Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul, in 2013 è riunite a capitale di Turchia è a capitale. di civiltà. L'usu di fondi di l'Unione Europea per a prima volta in e ferrovie di u nostru paese per a linea Köseköy-Gebze, chì custituisce l'ultima tappa di questu, è a pruvisione di circa 125 milioni d'euros di finanziamentu per stu prughjettu da i fondi IPA, hè ancu scrittu à Creditu di Turchia cum'è un esempiu di successu storicu. Oghje, avemu da fà ancu a cerimonia di firma per a riabilitazione di a linea Irmak-Karabük-Zonguldak è a stallazione di sistemi di signalazione è di telecomunicazione, chì hè ancu una prima priorità di u prugramma operativu di trasportu. U prughjettu Irmak-Karabük-Zonguldak, chì hè u più grande prughjettu in Turchia, finanziatu da l'Unione Europea è Turchia, costarà circa 227 milioni d'euros. Cù l'implementazione di stu prughjettu, i rails di a linea cù una lunghezza tutale di 415 km seranu rinnuvati cumplettamente, è a capacità di trasportu è a velocità operativa serà aumentata. i centri di pruduzzione in l'Oriente è l'UE, Bagis hà dettu: "U Prughjettu Marmaray U fattu chì una cunnessione ferroviaria ininterrotta Europa-Asia serà furnita dopu à a fine è l'esistenza di zoni liberi stabiliti prima portanu una ricchezza assai diversa à Turchia. "U prucessu di adesione di Turchia à l'UE è a so integrazione cù e rete di trasportu transeuropeu (TEN) hè una opportunità assai impurtante per u nostru paese per prufittà di sti vantaghji". hà dettu.

U Ministru di Scienza, Industria è Tecnulugia Nihat Ergün hà dettu chì anu finitu a fase assai impurtante di un prughjettu assai impurtante, è in questu cuntestu, i fundamenti di a linea Kösekey-Gebze sò stati posti.

Ergün hà dichjaratu chì prughjetti assai impurtanti sò realizati in Turchia. Ergün hà dettu: "Questa linea di trenu cunnetta Istanbul è Anatolia". disse.

U General Manager di TCDD Süleyman Karaman hà ancu datu infurmazioni nantu à u prugettu in u so discorsu. Karaman hà dichjaratu u seguente: "56 per centu di a linea Köseköy-Gebze di 415 chilometri, per a quale avemu stabilitu a fundazione, è a linea Irmak-Karabük Zonguldak di 85 chilometri, u cuntrattu per quale avemu firmatu, sò stati furniti da l'Unione Europea pre- borse di adesione. "I dui prughjetti sò i più grandi prughjetti di trasportu unicu finanziatu da l'UE à i paesi non membri".

U PROGETTU CUSTA 147 MILIONI D'EURO

In u scopu di u prugettu, e cundizioni fisiche è geometriche di a linea Köseköy-Gebze esistente saranu adattate per l'operazione di u Trenu d'Alta Velocità, a linea serà chjusa è ùn ci sarà micca passaggi à livellu. In più di e mudificazioni di 9 tunnel, 10 ponti è 122 culverts nantu à a linea, seranu custruiti 28 novi culverts è 2 underpasses, è ùn ci sarà micca passaghju à livellu. In u scopu di a custruzzione, circa 1 milione 800 mila metri cubi di scavi è 1 milione 100 mila metri cubi di riempimentu seranu realizati. Per a prima volta in Türkiye, i fondi di l'IPA di l'UE seranu utilizati in stu prughjettu in e ferrovie. 146 per centu di a linea Köseköy-Gebze (825 milioni 952 mila 85 Euros), chì u prezzu di u cuntrattu hè 124 milioni 802 mila 59 Euros, serà coperto da l'Unione Europea in u scopu di l'IPA. Quandu u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul, chì a so lunghezza tutale hè diminuita da 533 km à 523 km cù a revisione di Arifiye è hè previstu per esse cumpletu in 2013 in integrazione cù Marmaray, Ankara-Istanbul serà implementatu. ridutta à 3 ore, è Ankara-Gebze serà 2 ore 30. Si scenderà à minuti. 17 milioni di passageri seranu servuti annu trà a capitale è Istanbul.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*