U Cunsigliu di Amministrazione di l'Unione Ferroviaria Araba si riunisce in Aleppo

A riunione di u 37esimu mandatu di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Unione Ferroviaria Araba è a 34a riunione di l'Assemblea Generale hà iniziatu oghje à l'Autorità Generale di i Ferroviari di Aleppo.

In più di certi paesi arabi, l'Istituzione Generale Ferroviaria Siriana è l'Istituzione Ferroviaria Hejaz anu assistitu à a riunione.

Vice Ministru di i Trasporti, Racih Seri, hà signalatu l'impurtanza di a cooperazione è a coordinazione cù i paesi arabi in u campu di e rete ferroviaria, u sviluppu è l'espansione, è hà dichjaratu chì u ministeru hà attentu à i studii di sustegnu in questa direzzione.

Rimarchendu chì a riunione hè stata una occasione impurtante di sparte sperienze, opinioni è pinsamenti per truvà suluzioni adatte à e difficultà, u Vice-Ministru attira l'attenzione à u rolu ghjucatu da u sindicatu in questu sensu.

Seri hà fattu una presentazione nantu à u pianu di u Ministeru di i Trasporti per espansione a reta ferroviaria trà Siria-Iraq è Siria-Libanu.

Per d 'altra banda, u Sicritariu Generale di l'Unione Generale di Ferroviari Arabi, Murhef Sabuni, hà dichjaratu chì a riunione hà u scopu di discutiri tematiche relative à u sviluppu di e rete ferroviaria in i paesi arabi è ringraziò u guvernu sirianu per risponde à e diverse richieste di l'unione è sustene l'unione.

Corc Mukaberi, Direttore di l'Autorità Generale di i Ferroviari d'Alep è u 37u Terminu Presidente di l'Unione Ferroviaria Araba, hà parlatu di e difficultà affruntate da l'istituzione in u risultatu di u travagliu di l'istituzione è l'azzioni di sabotage di i gruppi terroristi armati.

Mukaberi hà dichjaratu chì e rete ferroviaria sò stati sottumessi à parechji attacchi è azzioni di sabotage da u principiu di l'atti terroristi armati, è hà indicatu l'effetti negativi di l'atti terroristi nantu à u travagliu di l'istituzione, è e perdite umane è materiali chì anu creatu.

U presidente di l'Istituzione spiegà l'attacchi di i gruppi terroristi armati nantu à a rete ferroviaria cù l'imaghjini, dicendu chì l'atti terroristi anu causatu un dannu di 2 miliardi 700 milioni di lire à e ferrovie finu à avà.
Intantu, i participanti à a riunione discutevanu u prughjettu di a rete ferroviaria araba è a so implementazione, chì hè stata appruvata à a cima àraba in 2009.

In a riunione, chì durò dui ghjorni, u rapportu annuale nantu à l'attività di l'unione cù a pianificazione di u bilanciu 2013 hè statu discutitu.

L'Unione Ferroviaria Araba, chì hà iniziatu a so attività u 18 d'aprile di u 1979, hà u scopu di cunsulidà a cooperazione è di sparte l'esperienze in u campu di a rete ferroviaria trà i paesi arabi.

Surghjente: http://www.sana.sy

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*