U Centru Logisticu Esenyurt hè statu stabilitu

U Centru Logisticu Esenyurt hè custruitu in a regione Kıraç di Istanbul. U centru logisticu, chì hè u prughjettu di Eroğlu Gayrimenkul, avarà un spaziu tutale chjusu di 109 mila 336 metri quadrati.

U Centru Logisticu Esenyurt hè custruitu in a regione di Kıraç, induve a logistica è e strutture industriali sò cuncentrate. Cuncepitu da PMI Architecture è Eroğlu Gayrimenkul, u prugettu avarà un spaziu tutale chjusu di 109 mila 336 metri quadrati.

U prughjettu serà custituitu da trè spazii di magazzini di blocchi separati; Attrae l'attenzione cù a so situazione nantu à a cunnessione Hadımköy di l'Autostrada Europea, a distanza uguale da l'autostrada E-5 è TEM, è a so vicinanza à e strutture di u settore.

U prughjettu, chì hè statu custruitu nantu à una lastra di cimentu armatu cù un pavimentu industriale di 1,5 cm di spessore, presenta ancu un tettu in acciaio, un tettu di tettu insulatu in PVC di classe A1, è sistemi automatichi di estinzione automatica ESFR (Early Pressure Fast Response).

In u prugettu induve 1 rampa di carrettu di cimentu armatu hè prevista per ogni blocu; Ci sarà ancu un ascensore di merci di capacità di 2 tonnellate è una sezione di carica di batteria specificamente per ogni bloccu.

Hè cummercializatu da Esenyurt Logistic Center, chì hè stata implementata cù un investimentu di 65 milioni di dollari è attrae l'attenzione cù u so locu cintrali, chì hè un candidatu per diventà un centru logisticu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*