U settore di i trasporti più affettatu da u disastru di inundazioni in Istanbul

U settore di i trasporti più affettatu da u disastru di l'inundazione in Istanbul

Hè ovvi chì u settore più affettatu da l'urbanizazione distorta distorta, micca scientifica di Istanbul, hè u settore di i trasporti!

Aieri matina, Istanbul s'hè svegliatu cù una forte pioggia è a vita di a cità paralizata. Mentre a ghjente d'Istanbul vulia andà in casa o à travaglià, sò stati chjappi nantu à e strade, in u trasportu publicu / in i so veiculi, è in stazioni di metro. Quelli chì eranu stranded anu pruvatu à esse salvati da barche. L'imaghjini di e persone chì nuotavanu è attraversendu e strade sò stati riflessi nantu à i schermi di televisione. Mentre u trafficu di i veiculi nantu à l'autostrade hè statu disturbatu per via chì l'acqua di pioggia ùn hè micca stata eliminata da l'infrastruttura, i servizii sò stati temporaneamente fermati per via di l'acqua chì ghjunghje à alcune stazioni di metro / strade. Da 18.07.2017 u 10.30 in Istanbul Metro, ùn ci era micca serviziu trà e stazioni Yenikapı-Bakırköy nantu à a linea M1. I voli nantu à tutta a linea T1 è tutta a linea T3 ùn puderanu micca esse operati per un bellu pezzu. Ùn ci era micca viaghji nantu à a linea di funivia Eyüp-Pierloti. L'uscita di Taksim Station Gezi Park hè chjusa à a ricezione di i passageri. A Direzzione Anatolia-Europea di u Tunnel Eurasia, chì hè stata messu in opera cù dichjarazione di resistenza à i tsunamis è i terrimoti, hè stata temporaneamente chjusa à u trafficu per via di e cundizioni climatichi avversi.

I funzionari di l'AKP, in particulare u ministru pertinente è u sindaco, hà qualificatu sta situazione in a cità più grande di Turchia cum'è un "disastru naturali" è hà dumandatu "ùn esce in vittura", è invece di circà una suluzione à u prublema dopu ogni pioggia. è neve, anu pruvatu à chjappà i 15 milioni di persone di a cità in e so case.

Se l'acqua di pioggia chì casca in Turchia in 2017 puderia catturà a più grande cità metropolitana di u paese è paralizà u trasportu, ciò chì hè accadutu ùn pò esse spiegatu da u destinu o l'eccessu di precipitazione chì cascanu nantu à M2. L'unicu rispunsevuli di un avvenimentu naturali chì paralizeghja una cità cum'è Istanbul hè l'approcciu di gestione è u sistema di saccheghju di l'AKP, chì hè basatu annantu à u prufittu è a custruzzione, ùn hè micca pianificatu, è ùn piglia micca in contu l'avvirtimenti scientifichi.

A stampa chì emerge oghje in Istanbul palesa u statu di l'infrastruttura. E vitture chì entravanu in i passaghji custruiti cum'è affondendu è escevanu affondanu ma ùn pudianu esce. A preparazione per un disastru naturali ùn hè micca di preparà una squadra di ricerca è salvata, ma di fà l'infrastruttura pronta.

Ricurdemu ;

*Quandu e date dimustravanu u 9 di settembre di u 2009, a pioggia è l'inundazioni anu colpitu di novu Istanbul. 7 impiegati femine chì sò ghjunti à a fabbrica di tessili Pameks in navetta sò stati improvvisamente presi da l'inundazione.

  • 6 cunduttori chì dormenu in u parcu İkitelli TIR sò morti in u so sonnu.
  • İkitelli è Halkalı 8 corpi sò stati truvati in.
  • 3 persone anu persu a vita in Çatalca è Silivri.

* U disastru, chì hà pigliatu 31 vite in dui ghjorni, hà paralizatu u trasportu à a ferrovia è l'aeroportu, è hà causatu inundazioni. Halkalı Trascinò i carru à a stazione in u lavu. U fattore più grande chì hà causatu l'inundazione era l'apertura di u circondu di u flussu Ayamama à u sviluppu è chì permette a custruzzione.

Malgradu questu, l'inundazione chì hè accadutu u 9 di settembre di u 2009 Halkalı garda è Halkalı Çerkezköy in u prughjettu di Marmaray per via di i danni causati à a linea ferroviaria trà Halkalı U nostru suggerimentu per cambià u locu di a stazione hè statu ignoratu.

In cunsiderà u cambiamentu di e cundizioni climatichi, l’infrastrutture di e cità deve esse preparate tenendu in contu a piova più forte chì cascarà in 100 anni.

Ancu s'è u settore di a custruzzione s'hè calatu rapidamente dopu à a crisa di u 2001, hà righjuntu u 2006% di crescita in u 25,96 per via di u prugramma di stabilizazione implementatu da u guvernu AKP. In u 2015, u numeru di appartamenti cù permessi di custruzzione emessi da e municipalità era 1 milione 230 mila appartamenti. U numaru di appartamenti emessu da i municipali in 2016 hà aumentatu da 2015% paragunatu à 10,6, righjunghji 1 milione 330 mila. Sicondu u numeru di appartamenti, Istanbul era a cità cù a più alta parte di cimentu, cù 213 mila 526 unità.

U guvernu AKP è l'amministrazione lucale, chì ùn lascia micca spaziu verde in Istanbul è affucà tuttu in cimentu, pianta fiori è tulipani impurtati da l'Olanda nantu à i muri di contenimentu.

Quelli chì guvernanu e cità senza piglià in contu l'avvirtimenti, i rapporti di studiu è e dichjarazioni di i scientisti è e camere prufessiunali; Distrughjenu e fureste di e cità attraversu a minera è a custruzzione di l'autostrada. U guvernu AKP è e municipalità ignoranu a vita di a natura è di e persone custruendu HEPP in i nostri flussi. U guvernu, chì percepisce a custruzzione di una centrale nucleare, custruisce un ponte chì ùn hè micca in u pianu di sviluppu, custruisce un aeroportu nantu à a strada di migrazione di l'uccelli, è copre a cità cù u cimentu cum'è sviluppu, hà purtatu Istanbul è e nostre altre cità à questu. puntu. L'infrastruttura hè preparata in cità secondu u pianu di zoning attuale. Tuttavia, sia e municipalità sia u ministeru ùn vedenu micca dannu à permette a custruzzione densa fora di sti piani. L'infrastruttura preparata secondu u pianu attuale collapsa in u primu disastru naturali, causendu un disastru.

Hè chjaru chì u settore più affettatu da l'urbanizazione micca scientifica, basata in u prufittu di Istanbul hè u settore di u trasportu. A mentalità chì prova di risolve u trasportu urbanu per strada dapoi anni porta l'urbanizazione senza pianificazione ancu più in là, pruvendu à chjude e linee cunnesse à Haydarpaşa è Sirkeci Terminal o à aduprà fora di l'area di trasportu. Avà avvisemu di novu u guvernu è a gestione di TCDD. I terminal Haydarpaşa è Sirkeci è u portu di Haydarpaşa, chì furnenu servizii di trasportu per più di centu anni, deve esse aperti à u trasportu, senza ignurà u fattu chì a quantità di precipitazione per metru quadru in Istanbul hè annunziata cum'è 65 kg. In particulare in u pianu di espansione di a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa, chì copre e linee ferroviarie in a stazione cù cimentu deve esse abbandunatu u più prestu pussibule.

Ancu s'è i prughjetti implementati da u guvernu AKP, indipendentemente da l'avvirtimenti di i scientisti è di l'ONG è di e camere prufessiunali, anu cuntinuatu à piglià a vita da u passatu, e lezioni sò stubbornly micca amparate.

Avvisemu u guvernu chì, ignurandu l'avvirtimenti di i scientisti, di e camere prufessiunali è di i sindicati, simu furzati à campà in cità chì sò affruntate à un scientificu, unscientific, corrupting l'ambiente è l'ecologia, a mentalità di prufittu è di mostra, cù l'urbanizazione senza pianificazione, trasportu imprevisu è sempre più disastri. Sta pratica deve esse abbandunata immediatamente.

Hasan BEKTAŞ
Presidente di l'Unioni di i Travaglii di i Trasporti Uniti

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*