460 milioni d'euros di treni di Marmaray sò spazzatura

treni marmara
treni marmara

I treni di Marmaray per un valore di 460 milioni d'euros sò spazzatura: Hè risultatu chì 4 treni per un valore di 460 milioni d'euros, chì aspettanu in a Stazione Haydarpaşa dapoi 38 anni, ùn saranu micca usati per altri dui anni. U rappresentante di l'Unione Ersin Albuz hà avvistatu: "U sistema elettronicu di questi treni serà a basura".

A custruzzione principia in u 2004 Halkalı Un fattu scandalu hè apparsu in quantu à u prughjettu di Marmaray di 76 chilometri trà Istanbul è Gebze. Hè statu annunziatu chì a sezione di 2013 chilometri di Marmaray, chì hè stata aperta in u 13 è prumessu di esse aperta cumpletamente in u 2015, seria cumpletata in u 2018.

U destinu di 12 treni, ognunu custa circa 38 milioni d'euros, chì sò stati cumprati per esse utilizati nantu à a linea Marmaray è mantenuti inattivi in ​​a Stazione Haydarpaşa, era una questione di curiosità.

SI TENDE ATTIRTIVAMENTE

244 vagoni cù una lunghezza di 10 metri sò stati mantenuti inattivi in ​​a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa per 4 anni perchè ùn ci era micca zona di manuvra di rotazione nantu à a linea Marmaray. Avà, quandu a data di cumpiimentu di u prugettu hè annunziata cum'è 2018, i treni seranu lasciati à putiri senza esse usatu per 2 anni. I sperti nantu à u sughjettu dichjaranu chì i sistemi elettronichi in questi treni, chì ùn ponu micca esse usatu in tuttu, andaranu à perdi à a fine di 6 anni.

NESSUN SISTEMA RAIL ADATTU

I scandali ligati à u prugettu di u seculu, chì hà causatu cuntruversia cù a mancanza di infrastruttura da u ghjornu chì hè stata messa in serviziu, ùn finiscinu micca. Turchia hà purtatu 440 vagoni impurtati da Corea di u Sud à Turchia in 2012. 5 di i treni cù 10 è 12 vagoni sò stati messi in serviziu u 5 d'ottobre di u 29. Tuttavia, i restanti 2013 38 vagoni ùn pudianu esse usatu perchè ùn ci era micca un sistema ferroviariu adattatu ancora.
L'avucatu Ersin Albuz, Segretariu di Stampa è Publicazione di l'Unioni di l'Impiegati di u Trasportu Unitu d'Istanbul N ° 1 Branch, hà dettu chì i sistemi elettronici in i treni andaranu à perdi à a fine di 6 anni. Albuz hà dichjaratu chì u prugettu hè statu realizatu cù a logica di "a caravana si diritta nantu à a strada" è hà dettu:

60% ELETTRONICA

"I treni sò stati compru in u 2012 è ùn sò micca in usu. Aspittàrà di novu finu à u 2018. E parti meccaniche sò in qualchì manera cunservate, ma ci hè un sistema elettronicu in questi treni, hè assai impurtante. In questu, ci hè u trenu, circa 60 per centu di quale hè i dispositi elettronichi. Ci sò trasformatori è climatizzatori in elli, ci sò diversi movimenti di treni è un cunvector inverter di sistema elettronicu. U prublema hè cù i mutori elettrici. Un trenu di 10 corde hà 24 mutori elettrici. Per d 'altra banda, ci sò lettori nantu à u sistema di trafficu. Dopu tuttu, questi sò strumenti assai sensittivi. Quessi si sparghjeranu à a fine di 6 anni. Neva è piove nantu à sti treni. Mettite u vostru telefuninu in casa, aspettate 6-7 anni, cumu funziona ?

U TEMPU D'ASPETTA ESTENDA DA 4 MINUTI À 10 MINUTI

Ersin Albuz, chì hà dichjaratu chì u tempu d'attesa cambierà cù l'iniziu di i travaglii di custruzzione ligati à i treni di Marmaray, hà annunziatu chì u tempu d'attesa aumenterà da 4 minuti à 10 minuti. Esprimendu chì a manuvra di ritornu di i treni resterà chjusa per 8 mesi in parte di i travaglii di custruzzione, Albuz hà dettu: "Normalmente, u trenu lasciava i passageri à a fermata Ayrılıkçeşme. Allora cruciava cù forbici. Questa era l'area di manuvra utilizata per cambià e linee. Quandu a custruzzione principia, a zona di manuvra serà chjusa. I treni ùn puderanu micca attraversà l'altra parte. Ci sarà una sola linea trà Ayrılıkçeşme è Üsküdar. Stu trenu hà da vultà attraversu a prossima linea. Ancu s'ellu pò operà un trenu ogni 4 minuti, u trenu ùn serà micca capaci di principià prima di 10 minuti à u più prestu, postu chì a manuvra di turnu hè chjusa.

Ci vole 1,5 mesi per ghjunghje

Ersin Albuz, chì hà dichjaratu chì i treni di a serie 4, chì sò stati lasciati à putreri in a stazione di Haydarpaşa per 10 anni, sò sempre in a fase di prova, è hà dettu: "Se dicenu chì metteremu a serie 10 nantu à u rail è preparalli oghje, ci vole 1,5 mesi à unu di elli à esce. Perchè l'equipaggiu di cumunicazione serà postu nantu à questi treni. Farà e teste dopu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*