Metrobus scende à a spiaggia di Istanbul

A municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, hà dettu: "Facemu un prughjettu di metro da Üsküdar à Beykoz in direzzione di a costa".

Rinuvatu da a municipalità di Beykoz, Prof. Dr. In u so discorsu à l'apertura di u Centru Culturale Necmettin Erbakan è a Biblioteca Osman Akfırat, hà dichjaratu ch'elli anu pruvatu à fà tuttu ciò chì ci vole à fà in ogni campu dapoi u so postu è hà dettu chì anu investitu 46 miliardi di lire in Istanbul cusì. luntanu.

Esprimendu chì a quantità tutale di investimenti fatti solu in Beykoz hè di 775 milioni di lire, Topbaş hà nutatu chì stanu prova à serve ogni distrittu quantu ponu.

In riferimentu à l'investimenti chì anu fattu in u distrittu, cum'è l'arrangiamenti stradali è di junction è i palazzi sportivi interni, Topbaş hà dettu: "Facemu un prughjettu di metro da Üsküdar à Beykoz in direzzione di a costa. Prima di a custruzzione di u metro nantu à a strada di a costa, pensemu à un sistema di ferrovia di tipu "funicular" chì scenderà à a spiaggia da sopra.

Spieghendu chì ci hè un prughjettu di metro da Üsküdar à Sarıyer nantu à a costa, Topbaş hà dettu: "Chì significa questu? Una persona chì parte da Beykoz avarà l'uppurtunità di andà da a stazione in quale si mette à u metro in quale entra, in ogni puntu di Istanbul, à Silivri, Taksim, Başakşehir o Beykoz. Questa hè a civilizazione ", disse.

Topbaş hà dichjaratu chì l'anziani ùn deve micca lascià u libru per chì i zitelli leghjenu, è hà nutatu chì i zitelli seguitanu prima i so genitori.

Celikbilek, sindaco di Beykoz

U sindaco di Beykoz, Yücel Çelikbilek, hà ricurdatu chì u tardu Necmettin Erbakan, unu di l'ex primi ministri, hà postu i fundamenti di stu edifiziu durante u so primu mandatu cum'è sindaco.

Çelikbilek hà dichjaratu chì mentre Beykoz si trasforma da una cità industriale in una cità di educazione, turisimu è cultura, anu u scopu di offre servizii di cultura è arti in spazii più ben curati è muderni.

Çelikbilek, chì hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu, in particulare Kadir Topbaş, chì hà stabilitu a biblioteca publica di 20 mila libri, hà nutatu chì anu dimustratu un esempiu di lealtà à i so valori chjamendu a biblioteca dopu à Hacı Osman Akfırat, chì hà servitu in a strada di scienza è saviezza per parechji anni in u distrittu.

Dopu à i discorsi, Topbaş è i so amichi anu tagliatu a cinta è apre u centru culturale.

Fonte: Haber A

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*