L'Autorità di Acquistu Publicu hà annullatu l'offerta per a rinnuvamentu di a Telecabina di Balçova per obiezione.

L'offerta per ricustruisce e strutture di funivia, chì hè stata chjusa dapoi 5 anni è furnisce l'uscita à Balçova Hill, induve si vede a più bella vista di İzmir, ùn hè micca stata cunclusa. Dopu chì u rapportu preparatu da a filiale di Izmir di a Càmera di l'Ingegneri Meccanici di a Municipalità Metropolitana hà revelatu chì ci era un inconveniente in l'usu di a facilità, l'offerta per a rinnuvamentu di a facilità, chì hè stata chjusa in Novembre 2007, in linea cù i normi di l'UE. , hè stata attribuita à u GCC.

U prucessu di licitazione di l'installazione di a funivia di Balçova hè diventatu un caosu cumpletu. Hè stata ritardata duie volte finu à avà. Una volta, u risultatu cambiatu cù a decisione di azzione currettiva da u GCC. L'offerta hè stata annullata da a Municipalità Metropolitana, postu chì l'impresa vincitore ùn pudia micca purtà i ducumenti necessarii in l'offerta, u risultatu di quale hè statu cambiatu. L'offerta per u rinnuvamentu di l'ultime strutture di funivia, chì hè stata cunclusa in ferraghju, hè stata vinta da STM Sistem Teleferik Montage ve Turizm AŞ, chì hà presentatu l'offerta più bassa di 10 milioni 225 mila TL. A cumpagnia Doppelmayr Seilbahnen Gmbh hà oppostu u risultatu di l'offerta cù a so applicazione à a Municipalità Metropolitana, cù l'offerta più alta di 14 milioni 400 mila TL. A Municipalità Metropolitana ùn hà micca truvatu i motivi di l'obiezione di a cumpagnia ghjustificata. Hà ricusatu l'applicazione. Doppelmayr hà allora presentatu un appellu à u GCC. À a so riunione di u 9 d'aprile, u GCC hà decisu di annullà l'offerta. U KİK, chì hà fattu l'annunziu preliminare di a decisione, ùn hà ancu annunziatu a decisione motivata. Quandu a decisione ragiunata hè annunziata, a Municipalità Metropolitana o presentarà una demanda per l'annullamentu di a decisione o inizià un novu prucessu d'offerta.

Se l'offerta ùn era micca stata annullata, cù u novu sistema per esse stabilitu, a capacità up-and-down hè stata aumentata à 400 persone per ora, chì era 2 persone per ora, è a capacità di trasportu annuale, chì era 400 mila. in totale, avaria aumentatu à 300-500 mila persone. Invece di i vechji cabine di quattru persone, cabine di 600 persone seranu aduprate in u sistema di telecabina. Grazie à u sistema d'automatizazione nantu à a nova linea di telecabina, e cabine si fermanu automaticamente quandu a corda si staccava è l'intervenzione immediata serà pussibule. I sale di bigliettu à l'entrata di a facilità seranu rinnuvati in u scopu di l'offerta.

Fonte: Hurriyet

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*