U cunfortu di l'aviò vene à e linee regiunale à TCDD

TCDD passa à a gestione di i treni diesel di tecnulugia avanzata invece di u cuncettu di gestione di locomotive-vagoni à longa distanza. I treni chì ponu accelerà sin'à 140 chilometri à l'ora avaranu sedi di tippu d'aeronautica chì ponu esse aghjustate cum'è desideratu da u passageru, un sistema d'infurmazione cù una pantalla LCD, un climatizzatore cumplettamente automaticu, porte automatiche è sistemi di frenu.

Sicondu l'infurmazioni ricevuti da u currispundente AA da i funzionari di TCDD, TCDD, chì pensa à cuntinuà a so mossa d'investimentu in l'ultimi anni rinnuvà a so flotta di veiculi, passa à a gestione di i treni diesel di tecnulugia avanzata invece di a gestione di locomotive-vagoni di longa distanza. cuncettu.

E ferrovie, chì mettenu e linee YHT in serviziu è anu aumentatu u numeru di passageri cù a qualità di serviziu, decisu di rinnuvà i treni nantu à e linee cunvinziunali. Dopu avè risoltu i prublemi di l'infrastruttura in u primu locu, TCDD cambierà u cuncettu di gestione di treni locomotive-vagoni finu à u 2015 per furnisce un serviziu di qualità megliu à i passageri.

188 treni custituiti da 50 veiculi seranu in u trafficu ferroviariu gradualmente finu à u 2015. Per furnisce u massimu cunfortu di i passageri, l'ultime tecnulugia serà aduprata in veiculi cù aria condizionata completamente automatica, porte automatiche cuntrullate elettronicamente è sistemi di frenu.

Tecnulugia avanzata Diesel avà dispunibule in Afyon-Eskişehir, İzmir-Ödemiş-Tire, İzmir-Söke, İzmir-Denizli, Afyon-Denizli, Afyon-Burdur, Konya-Afyon, Konya-Karaman, Kurtalan-Diyarbakır, Batman-Diyarbakır è Gaziarbakır Linee Nusaybin Train Sets (DMU) operarà.

U cunfortu di l'aviò vene à e linee regiunale

I treni, chì furniscenu un viaghju sicuru, veloce, còmode è còmode, puderanu ghjunghje à una velocità massima di 140 chilometri à l'ora. Nant'à i treni, ci saranu sedi di tippu d'aviò chì u passageru pò aghjustà cum'è volenu, è un sistema d'infurmazione attraversu schermi LCD. In i veiculi, 3-setti avarà una capacità di sedie di 196 posti, 4-setti avè una capacità di sedie di 256 posti.

Ogni trenu avarà una cabina di cuntrollu à doppia faccia. Per furnisce u massimu cunfortu di i passageri, l'ultime tecnulugia serà aduprata in i veiculi dotati di aria condizionata completamente automatica, porte automatiche cuntrullate elettronicamente è sistemi di frenu in cunfurmità cù e cundizioni UIC.

TCDD, chì pruducerà i treni stessu, cuntribuisce à u sviluppu di l'industria domestica è rinnuvà a so flotta di veiculi.

Fonte: AA

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*