I studienti cù un equilibriu insufficiente vincenu 1 annu di viaghju gratuitu

Studienti cù saldi insufficenti vincenu un viaghju gratuitu per 1 annu: u 80 milioni di passageru di İZBAN, una urganizazione cumuna di TCDD è a municipalità metropolitana di İzmir, chì opera operazioni suburbane nantu à a linea di 30 chilometri trà Aliağa è Cumaovası in İzmir dapoi u 2010 d'aostu. , 200, era studiente universitariu Elif Özçiçek.

U 80 milioni di passageru di İZBAN, una urganizazione cumuna di TCDD è İzmir Metropolitan Municipality, chì hà operatu operazioni suburbane nantu à a linea di 30 chilometri trà Aliağa è Cumaovası in İZMİR dapoi u 2010 d'Aostu di u 200, era un studiente universitariu Elif Özçiçek. Özçiçek, chì avia da vultà da i turnstiles per via di un equilibriu insufficiente, hà riempitu a so carta è hè diventatu u 200 milioni di passageru è hà guadagnatu una carta di viaghju gratuitu di 1 annu in İZBAN.

U Direttore Generale di İZBAN, Sebahattin Eriş, è u Vice Direttore Generale Sönmez Alev anu accoltu u 200 milioni di passageri in a Stazione Ferroviaria di Alsancak, a Stazione İZBAN, una di e stazioni più trafficate di a linea İZBAN. Özçiçek, chì hè ghjuntu à i turnstiles cum'è u countdown per u passageru 200 milioni, hà avutu à vultà in daretu quandu ùn pudia passà per via di u saldo insufficiente di a so carta. Dopu à cumplettà a City Card, hà passatu per u turnstile cum'è u 200 milionesimu passageru. Passà à traversu i turnstiles tardi per via di un equilibriu insufficiente hà guadagnatu u studiente universitariu u dirittu di viaghjà liberu per 1 annu.
SIRENA SONONU, CONFETITIS SPLUSA

Mentre Özçiçek, un studiente di u primu annu à l'Università Dokuz Eylül, Dipartimentu di l'Insegnamentu in Aula, passava per i tornelli, e sirene suonu. Allora l'ufficiali anu saltatu cunfetti. U direttore generale di İZBAN, Sebahattin Eriş, è u subdirector generale Sönmez Alev anu dettu à u passageru furtunatu chì hè statu accoltu cù fiori: "Avete diventatu u 1 milioni di passageru di İZBAN". U studiente universitariu Özçiçek era assai cuntentu quandu hà sappiutu ch'ellu avia u dirittu à un annu di viaghju gratuitu cù İZBAN diventendu u 200 milioni di passageru di İZBAN. Özçeçiçek "Eru assai sorpresu dopu avè passatu per i turnstiles. À u principiu ùn aghju micca capitu u mutivu di i sireni è i confetti. Eru assai cuntentu d'amparà chì eru u 200 milioni di passageru. "Aghju aduprà İZBAN ogni ghjornu per andà à a scola", disse.
U direttore generale di İZBAN, Sebahattin Eriş, hà dettu: "Quandu avemu cuminciatu à operare, portavamu 12 mila passageri à ghjornu, oghje hè vicinu à 250 mila. "Quandu a nostra linea di 80 chilometri trà Aliağa è Menderes si apre è a linea Torbalı di 30 chilometri si apre assai prestu, u nostru numeru di passageri aumenterà ancu di più", disse.
İZBAN avia prima datu un viaghju di 50 annu ghjustu à u 1 milioni di passageru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*