MUSIAD hà iniziatu i travaglii per u Centru Logisticu Aksaray

I prughjetti di treni d'alta velocità sò vicinu à a fine in tappe
I prughjetti di treni d'alta velocità sò vicinu à a fine in tappe

U presidente di a filiale di MUSIAD Aksaray Kerim Assisted è u vicepresidentu Abdulkadir Karatay hà assistitu à u pannellu intitulatu "Vision Turchia 2023 in Logistica" urganizatu da Konya MUSIAD è hà ricevutu infurmazioni nantu à i studii.

I membri di u MUSIAD Aksaray Branch, chì anu realizatu a ricerca è cuminciaru à travaglià nantu à a creazione di un Centru Logisticu in Aksaray, hà dichjaratu chì anu riunitu l'infurmazioni participendu à l'attività chì analizà u settore logisticu cum'è studii infrastrutturali nantu à u sughjettu. Dichjarà chì u settore di a Logistica aumenta ogni ghjornu a so impurtanza in u cummerciu mundiale, u presidente di a filiale di MUSIAD Aksaray, Kerim Yardimli, hà dettu: "U settore logisticu, chì hè trà i settori di u futuru, hè assai impurtante per Aksaray per diventà un centru cummerciale".

U presidente Kerim Yardimli hà dettu: "In u cummerciu, induve l'industriali è l'imprese sò in una intensa cumpetizione, hè assai impurtante per u futuru chì l'industria logistica stabilisce a so infrastruttura in e cundizioni richieste da l'era è porta Aksaray à una pusizioni vantaghji per chì i prudutti finali pruduciutu ponu ghjunghje à u cunsumadore rapidamente, facilmente è economicamente. Hè da nutà chì u settore logisticu ùn deve esse cunsideratu solu cum'è u trasportu, è in u prucessu da a produzzione à u cunsumu, a distribuzione, a cummercializazione, etc. Avemu bisognu di valutà tutti i prucessi cum'è gestiti professionalmente è fà piani d'investimentu ". disse.

TCDD Roads Deputy General Manager Veysi Kurt, Capu di u Dipartimentu di Logistica TCDD İbrahim Çelik, Selçuk University Accidents Research Center Manager Prof. Dr. Osman Nuri Çelik è Konya MUSIAD Vicepresidente è Presidente di u Cumitatu di Logistica Dr. Lütfi Şimşek hà fattu.

Konya MUSIAD Vicepresidente è Presidente di u Cumitatu di Logistica Dr. Lütfi Şimşek hà dichjaratu chì sò in un studiu chì pò serve à Konya, Karaman, Aksaray, Niğde è altre pruvince in quantu à i travaglii di u Centru Logisticu chì anu fattu in Konya, è chì una superficie totale di 1.000.000 m2 hè inclusa in a creazione di una Centru logisticu da TCDD hà dichjaratu chì cuntinueghja. In Konya, u prugettu hè statu abbracciatu da l'urganisazioni non governamentali è l'amministratori lucali, è u Ministru di l'Affari Esteri, Prof. Dr. Ellu disse chì hà acceleratu u travagliu dandu ogni tipu di sustegnu in a so vuluntà pulitica, in particulare Ahmet Davutoğlu.

Veysi Kurt, Direttore Generale Diputatu di TCDD, hà dettu chì, cum'è u Ministeru, anu una grande impurtanza à e ferrovie è u travagliu cuntinueghja à un grande ritmu. Ellu hà dichjaratu chì a situazione di Turchia in u centru di u mondu è à l'intersezzione di e rotte cummerciale internaziunali ci spinge à travaglià più forte cum'è un grande vantaghju è volenu fà u nostru paese u Centru Logisticu di u mondu. U Diputatu General Manager di TCDD, Veysi Kurt, hà dichjaratu chì cù l'ultimi studii, custruìu 135 km di ferrovie ogni ghjornu è trà 1951-2001, anu aumentatu e ferrovie, chì quasi cumplettamente cessanu l'investimentu, in l'ultimi 10 anni.

U Diputatu General Manager di TCDD, Veysi Kurt, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à u travagliu fattu nantu à a linea di treni d'alta velocità, hà dichjaratu chì anu fattu un pianu chì appellu à a regione trà e pruvince di Antalya-Konya-Aksaray-Nevşehir-Kayseri, ma Stu prughjettu ùn era micca previstu per u 2023, ma per u 2035.

Aksaray MUSIAD President Kerim Assisted; "Indicando chì anu benefiziu assai da u pannellu è uttene infurmazioni sani da l'autorità nantu à l'investimenti ferroviari, noi, cum'è Aksaray, avemu da accelerà i nostri sforzi è pianificà i nostri investimenti per u sviluppu di Aksaray. disse. A nostra cità, chì hè in una pusizioni strategica assai impurtante cum'è un Centru Logisticu, pò diventà u Centru Logisticu di Turchia cù una pianificazione curretta è puntuale per piglià azzione cù i so elementi lucali è naziunali. U presidente di MUSIAD, Kerim Yardimli, hà dettu: "Avemu da principià à travaglià cù i pulitici, a burocrazia è l'urganisazioni non governamentali creendu una "Plataforma di Centru Logisticu". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*