Accelerà i so sforzi di ristrutturazione, TCDD darà nomi lucali à i so treni.

U Direttore Generale di Ferrovie Statali (TCDD), Süleyman Karaman, hà infurmatu à i rapprisentanti di i ghjurnali Ankara nantu à i sforzi di ristrutturazione di l'istituzione. Parlendu à l'accolta à l'Uffiziu Centrale, Karaman hà dichjaratu ch'elli anu una grande impurtanza à a produzzione domestica è hà dettu: "Avemu guadagnatu u putere di creà a nostra propria infrastruttura. Apriremu novi linee. Rinuveremu i vechji linii. "Semu diventati cumpetitivi cù i paesi europei in termini di ferrovie", disse.

NOMI LOCALI PER TRENI

Karaman hà ancu annunziatu per a prima volta chì daranu nomi lucali à i treni in TCDD. Dichjarà chì u travagliu hà iniziatu, Karaman hà dettu chì chjamanu i treni chì operanu regularmente "Turkish Train".

MOTIVI DI RISTRUTTURAZIONE

Spieghendu i motivi basi di a ristrutturazione accumpagnata da una presentazione, Süleyman Karaman hà dettu: "Libilizandu u trasportu ferroviariu, furnisce un serviziu più efficace è di qualità à l'utilizatori à costi accessibili, rivitalizzandu e ferrovie attraversu a cumpetizione interna, aumentendu a cumpetitività di e ferrovie contr'à altri trasporti. ristabilisce l'equilibriu trà i tipi di trasportu. " "Avemu da ristrutturare per ristabilisce in favore di e ferrovie, creà una struttura di regulazione è di auditu trasparenti è indipendente, è assicurà l'armunia legale è strutturale per l'appartenenza piena à l'Europa. Union".

"CUMPLEMU I PROGETTI À GRANDE VELOCITÀ"

Enfatizendu chì travaglianu intensamente per fà e ferrovie più attraenti, u Direttore Generale di TCDD Karaman hà dettu: "Per fà TCDD più efficace è efficiente è per aumentà a quota di a ferrovia in u mercatu di passageri è di merci; "Cumpletemu rapidamente l'investimenti ferroviari convenzionali, in particulare e linee ferroviarie d'alta velocità, investimenti in rinnuvà e nostre linee è veiculi esistenti, Electrificazione, Segnale è Telecomunicazione (EST) è novu fornimentu di veiculi è creazione di prughjetti di centri logistichi", disse.

Fonte: News Time

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*