TCDD celebra u so 157th Anniversary cù 7 Prughjetti maiò in 7 Regioni

TCDD celebra u so 157th Anniversary cù 7 Prughjetti maiò in 7 Regioni: I Ferrovii Statali di a Republica di Turchia (TCDD) celebrà u 157th anniversariu di a so creazione cù 7 prughjetti maiò, cumprese a fondazione di a sezione Ankara-Afyonkarahisar di a linea YHT Ankara-İzmir.

Sicondu a dichjarazione scritta fatta da TCDD, u 157th anniversariu di a creazione di TCDD serà celebratu in a Stazione Ferroviaria di Adana u 21 di Settembre, cù una cerimonia à a quale u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım è u Ministru di Foreste è Water Affairs Veysel Eroğlu cù trasmissione in diretta da Afyonkarahisar. In a cerimonia, a fundazione di a sezione Ankara-Afyonkarahisar di a linea Ankara-İzmir YHT serà stabilita, è à u stessu tempu, i prughjetti implementati in e regioni 7 affiliate à TCDD seranu aperti via u sistema di teleconferenza.

4 più di serie di motori diesel (DMU) di produzzione domestica chjamati Anadolu seranu messi in serviziu trà Adana è Mersin. I setti DMU averà aria condizionata, annunziu, sistema di intercom, pannelli d'informazione di scorrimentu, sistema di trasmissione di musica è visuale è sezioni disposte per i passageri disabili.

U più grande passu serà fattu in l'area di trasportu di duie grande cità cù a stallazione di a fundazione di a sezione Ankara-Afyonkarahisar di 169 chilometri, chì hè a prima tappa di u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità, chì hà da esse. furnisce un viaghju sicuru è còmode à Ankara è Izmir.

U più grande passu serà fattu in l'area di trasportu di duie grande cità cù a stallazione di a fundazione di a sezione Ankara-Afyonkarahisar, di 169 chilometri, chì hè a prima tappa di u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità. furnisce un viaghju sicuru è còmode à Ankara è Izmir. Cù u prugettu, a regione induve a prima ferrovia hè stata custruita u 23 di settembre di u 1856 serà avvicinata da un trenu d'alta velocità.

A fundazione di u Prughjettu di Electrificazione, Segnale è Telecomunicazione di a linea ferroviaria da Bandırma à Izmir Menemen serà stabilita.

L'espansione di a ferrovia di 30 chilometri è i travaglii di custruzzione di a seconda linea sò stati finiti trà Tekirdağ è Muratlı. U Prughjettu di Electrificazione cumpletu nantu à a listessa sezione di linea serà messu in serviziu.

Simultaneamente, a fabbrica di forbici di tecnulugia avanzata Vademsaş, stabilita in Çankırı cù a cullaburazione di TCDD, Kardemir AŞ è Voestalpıne / VAE GmbH, serà aperta.

SİTAŞ, una di e filiali di TCDD è stabilita in Sivas per pruduce traverse di cimentu muderni di alta capacità, hà da inizià a produzzione.

U tornu di roti sotterranei cuntrullati da CNC, chì hè statu finitu in Malatya, hà da cumincià à funziunà. U mantenimentu di e parti di i veiculi ferroviari cum'è roti è bogies serà fattu cù tecniche muderne.

L'avvenimenti di l'anniversariu, l'apertura rivoluzionaria è di massa tenuti in stazioni ogni annu seranu riflessi via teleconferenza.

1 Comment

  1. Avemu da custruisce treni à alta velocità in ogni cità

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*